Kamu çalışanıyım ortalama 10 k üzerinde kazancım var lakin yaptığım meslekten haz almıyorum. Hukuk ve psikoloji arasında gidip geliyorum. Şöyle ki, matematik temelim çok iyi değil bu yıl tyt aytye gireceğim tercih vermek ve vermemek arasında sıkışıp kaldım. Bu yıl hukuku kanazamam, ücretlide olsa geleceğini tahmin etmiyorum. Seneye hukuku tercih edersem. Hukukun getirisi çok güzel olacak gerek sosyal statü, gerek ünvan değişikliği, gerek rahat çalışma yönüyle ama 29 yaşındayım bitirebe kadar bi 5 6 yıl geçecek.
Psikolojiyi secersem bu yıl rahat gelir, önceki derslerimi saydırınca 2 bilemedin 2.5 yılda biter.
Ne yapacağım inanın bilmiyorum. Strese girdim kaç gündür, belirsizlik yüzünden uykularım kaçtı
Psikolojiyi secersem bu yıl rahat gelir, önceki derslerimi saydırınca 2 bilemedin 2.5 yılda biter.
Ne yapacağım inanın bilmiyorum. Strese girdim kaç gündür, belirsizlik yüzünden uykularım kaçtı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer