Kamu çalışanıyım, 10k üzeri maaşım var ama mutlu değilim. Bu sene tekrar YKS'ye gireceğim sizce tercih yapmalı mıyım?

Kamu çalışanıyım ortalama 10 k üzerinde kazancım var lakin yaptığım meslekten haz almıyorum. Hukuk ve psikoloji arasında gidip geliyorum. Şöyle ki, matematik temelim çok iyi değil bu yıl tyt aytye gireceğim tercih vermek ve vermemek arasında sıkışıp kaldım. Bu yıl hukuku kanazamam, ücretlide olsa geleceğini tahmin etmiyorum. Seneye hukuku tercih edersem. Hukukun getirisi çok güzel olacak gerek sosyal statü, gerek ünvan değişikliği, gerek rahat çalışma yönüyle ama 29 yaşındayım bitirebe kadar bi 5 6 yıl geçecek.

Psikolojiyi secersem bu yıl rahat gelir, önceki derslerimi saydırınca 2 bilemedin 2.5 yılda biter.

Ne yapacağım inanın bilmiyorum. Strese girdim kaç gündür, belirsizlik yüzünden uykularım kaçtı
Kamu çalışanıyım, 10k üzeri maaşım var ama mutlu değilim. Bu sene tekrar YKS'ye gireceğim sizce tercih yapmalı mıyım?
Cevapla