Memur olmak için uğraşayım mı yoksa işçi statüsünde kalayım mı?

Memur olmak için uğraşayım mı yoksa işçi statüsünde kalayım mı?

#Moldovyapapatya

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Memur olmak için uğraşayım mı yoksa işçi statüsünde kalayım mı?
Memur olmak için uğraşayım mı yoksa işçi statüsünde kalayım mı?
Cevapla