Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Memur olmak için uğraşayım mı yoksa işçi statüsünde kalayım mı?

#Moldovyapapatya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öncelikle hangi birimde çalıştığın önemli? Belediyede mi çalışıyorsun yoksa başak bir alanda mı?
Devlete çalışıyorum doktor asistanlığı yapıyorum klinik yardımcı
Şöyle bir durum var. Öncelikle işçinin avantajları memura göre ço kdaha fazla. Ne var ki memur hakları da ona göre değişkenlik gösteriyor. İşçi de ikramiyeler ve yıllık izin hakları, çalışma düzenleri sürekli değişebilir. Ayrıca emeklilik zamanı da memura göre çok daha yüksek oluyor. Memurun tek avantajlı yönü sabit iş saati ve haftasonu tatilleri. Bir de varsa bulunduğu birime göre döner sermaye getirileri ile bağlı bulunduğu sektörün yaz kapmlarından faydalanma.
Memur olmak için uğraş derim
Memur olmak çok zor artik
tanidigin varsa ugrasma canim niye zahmet edesin
Uğraş
Hangi memurluk maas durumu vs de önemli
Memurluk daha iyi