Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okuyan ya da mezun olup çalışanlar?

Arkadaşlar merhaba bu yıl açık öğretimden tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik okumak istiyorum, tıbbi sekreterliğin atama durumu , staj bilgisi , atandıktan sonra nerelerde çalışabildigimiz hakkında bilgi sahibi olan var mı? Görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okuyan ya da mezun olup çalışanlar?
Cevapla