Tıbbi Dökümantasyon ve Sekreterlik Bölümü okuyan ya da mezun olan arkadaşlar nasıl memnun musunuz yaşantınızdan?

Tıbbi Dökümantasyon ve Sekreterlik Bölümü okuyan ya da mezun olan arkadaşlar nasıl memnun musunuz yaşantınızdan? Bu iş nasıl avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Tıbbi Dökümantasyon ve Sekreterlik Bölümü okuyan ya da mezun olan arkadaşlar nasıl memnun musunuz yaşantınızdan?
Cevapla