Sorduğum gibi sizce önü açık mı? bu sene kazanırsam hemen atanmak için kpss çalışmaya başlıycam
Okunur
Okuma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sorduğum gibi sizce önü açık mı? bu sene kazanırsam hemen atanmak için kpss çalışmaya başlıycam
Merhabalar, TDS okumanızı bugünü baz alırsak kesinlikle tavsiye etmem çünkü 2022 KPSS sonrası tek seferde yaklaşık 32.000 küsür TDS alımı yaptı sağlık bakanlığı ve bu yüzden atama puanları 60 küsür puana kadar düştü, KPSS'de hiç emek vermeden öylesine sınava girenler bile bu sayede memur olarak atandılar ve bunu gören, memur olmak isteyen kişiler hem AÖF hemde örgün öğretimden 2 yıllık TDS bölümlerine yığılma yaptılar, özellikle AÖF'den 2. üniversite olarak TDS okuyan on binlerce öğrenci var çünkü 60 puanla memur olacaklarını sanıyorlar ancak şu saatten sonra TDS alımı ya hiç olmaz ya da 1500-2000 kişilik kontenjan açılır ve bu da atama puanının 85 ve üzeri olması demek. En az 85 puan olur ki ben şahsen daha yüksekten kapatmasını bekliyorum. Eğer 85-90 arası bir puan yaparım diyorsanız okuyun ama diğer türlü boşuna hayal kurmayın artık patladı bu bölüm.
Ben üniversite okumadan tıbbi sekreterlik, diş hekimi, eczacılık 3 bölümü birden sınava girdim kazandım diplomayı aldım sorular kolaydı. Okulu okumasını gerek kalmadan 3 bölümü indirimli fiyat vardı girdim ondan sonra daha henüz iş arayışa girmedim durumum müsait değildim daha sonra bakacağım.
🙄🙄🙄
okumadan nasıl diplomayı aldın bana detaylı anlatabilmisin lütfen
Sen ne istiyorsan onu oku kalbine göre harkeet başkalarına göre ya da parasına göre değil para bir şekilde kazanılır bugün atanan meslek ötekisi gün atama yapmayabilir ama swveyerek ve isteywrek yaptığın birşeyden pişman olmazsın güzel geçen yıllae hiç bir zaman boş değil.
Kpss ye iyi çalışıp 85 üstü alabilirim diyorsan okuyabilirsiniz. Zaten ülke deki gençler olarak en büyük yanlış kendimizi sürekli devlet memuru olayım kafasında yaptığımız için hiçbir zaman zengin olamayız. Kişi doktor oluyor hastane açayım kafasına giremiyor. Öğretmen oluyor ama dershane açayım kafasına giremiyor. Surekli devlet memuru olayım düşüncesinde olunca hiçbir zaman zengin olamaz.
Pardon da neyle açacağız acaba babamızın aldığı askeri ücretle mi
Diyelim memur oldun. Sonrası ne olacak? Gidip aldığın maaş ile de 15 yıllık maaşın ev parasına gidecek. Kocanın da memur olması lazım. Onun parası ile de evin içini dondureceksin. Bu iş gerçekten aklı mantığa yatmıyor
Cevap
15Cevap
Okunur evet
Okunur evet, haftaya 28 Nisan da pazar günü E-kpss sınavına gireceğim çalışıyorum hedefim 100 puan bakalım hayırlısı ile inşAllah 🤲 Haziranda da YKS üniversite sınavına gireceğim
Bende çocuk gelişimi mezunuyum ama tıbbı sekreterlik de okumak istyorum iş olanağı çok olduğu için atamayı çok düşünmedim
Bu bölümü okuyunca klavyende iyi oluyor, klavye iyi olunca adalet bakanlığı katiplik sınavlarına da girebilirsin
2 yıllık bölümler arasında okuyabileceğin en iyi bölümlerden birisi
Okunmadan sertifikasini alabiliyorsun artık. Kursu var sadece.
@Zz___eeyuyy hayır 2 yıllık okunması kazım
Hayır yanlış biliyorsun geçen sene kursları açıldı. Tıbbi sekreterlik ve eczane yardımcılığı bir kaç tane daha vardı hatırlamıyorum araştır istersen
O bölümlerde üni şart değil.
sağlık meslek liselilerin hepsi oraya yönleniyor ya da hemşire asistanlığı yapıyor. işin zor
Yani ataması iyiyse eğer oku. Ama pek iyibir bölüm değil
Belgesini alırsan boş okursan üniversitede bolum belki iş bulursun
Okunur su an iyi ama Türkiye burası hiç belli olmaz
Kardeşim tıbbi sekreter. Kpss ile atandı ve çok memnun işinden
Kaç puanla atandı ve ne zaman atandı
Bir sürü mezun var kpss tabiri caizse köpek gibi calışman lazim bu sene 86 la kapadı
Yuh 95 yapsam kazanır mıyım sence
Bi bak bakalım kazanırmısın
İstiyorum 95 hedefim
Alt yapın iyise ve kendini denemelerle gerçekten ölçüyosan hedefini tutturursun
Bu sene yksye gireceğim 2028 de de kpss ye girecegim sence saçma mı olur okumam ozamana kadar
Önü kapanış mı
Saçma olmaz kendini mutlu görebiliyosan bu meslekte neden olmasın, alternatif alan olsun ama b planın oluşsun
Okunur tabi ama son yıllarda çok fazla yüklenildi bu yüzden gelecek yıllarda alım oldukça düşecek bu yüzden puanı da artacaktır haliyle ataması zorlasabilir
Annemde en kötü onu okursn dedi ama atanamazsakissizmi kalcaz
bir sürü işe alımlar var bu konuda
Onu acim direk aliniyon
Geç kaldın bence atanan atandi
sekreter den daha fazlası olamassın
Çok tercih ediliyor
Olabilir
Pek değil
Evet okunur
Zor meslek
maaşı ne kadarmış
Bence doldu artık onun vadesi
Maaşı az diye biliyorum
Okunur tabii ki. 🎀
Artık geçti Bnce
Okunmalı
Okunur
