Fiyatı ne kadar?
Arkadaşlar hat almak istiyorum yeni fiyatları ne kadar acaba? Özellikle Turkcell güncel fiyatları
32 yaşındayım, evlilikte fazla seçici ve mükemmeliyetçi olmak yüzünden yalnız kalmam normal mi 😕?
Yanlış mı yapıyorum? Evlilik neticede tek karar hakkımız var. Tek bı soru işareti kalmamalı bence napmalı mükemmelliyetcıyım bıraz
Sizce bu erkek kuş ne suç işlemiş olabilir de dişisi buna kızıyor?
Hocaya sormuşlar peygambere zeytin dalı götüren kuşun cinsiyeti neydi , hoca demiş erkek. Niye demişler, hoca da demiş " dişi olsaydı ağzında tutup da konuşmadan getiremezdi".
Banabikurye motor kurye işi mantıklı mı, gece saatlerinde çalışmak güvenli mi?
Banabikurye de motorkurye olarak çalışmak istiyorum sizce mantıklı mı istediğin saat çalışabiliyormuşsun gece vakti yapılır mı
Parayı cogaltma yöntemleri nelerdir?
Altın, gumus demeyin. Başka kolay bir. yontem yok mu
Kızlar boy takıntısı yüzünden 1.80 altı erkekleri neden bu kadar dışlıyor, sizce bu adil mi?
Kızlar artık resmen boy nazisi oldular 1.80 den 1 2 cm kısa bile olsanız reddiyorlar bunu kabul etmem diyorlar üstüne arada 1.80 altı erkeği seven hoşlanan kız çıkarsa da o kıza da engel oluyorlar bu kısa erkekle ne işin...
Turkiye obez ulkelee siralamasinda baslarda ve buna ragmen neden hala kilolu balik etli kadin guzellik algisi yapiliyor?
Resmen toplum"kolesterol ve saglik sorunlari ne kadar da guzel ele geliyor yarabbiii. normal veya normal kilosunun 1 kilo altinda olanlar tam bir zargana iyy oyle kadin mi olurr"diyor
Sizin en büyük hayaliniz neydi?
En büyük hayalim. Galatasarayımın stadına gitmekti. Bu gerçekleşti. Şimdi bambaşka bir hayalim var. Şampiyonlar ligi finali ya da uefa kupasını tekrar kazanmak. :)
Dün takipten çıkardı, 2 saat sonra storyme baktı. Bu sabah birden engellemiş durup dururken. Ve ben sadece susuyorum, sessizim?
3 ay sonra birden geldi. Yeni yeni konuşmaya başladık. Beni çok özlediğini falan söyledi. Yine Kurban olurum sana demeye başladı. Ertesi günü "gece uyuma, müsaitsen sesli konuşalım" dedi. Bende hâlâ kırgınım ve en azından...
Cinsel ilişki sırasında erkeğin küfretmesi ve inlemesi kadınların hoşuna gider mi?
Gelsin bakalım cevaplar.
Evde olduğunuz günlerde siz de böyle misiniz?
Dışarı çıktığım zamanlar gerçekten çok özenli bir şekilde hazırlanıp çıkmaya çalışırım, ama evde olduğum günler akşam saatlerine kadar pijamalarla, uyku modunda oluyorum. Siz de böyle misiniz? Örneğin; şu anda saat...
Hiç depresyona girmeyen insanlar aslında başkalarını sömüren tipler mi 😕?
ben depresyona girmiş biriyim eskiden ama bu anlamda hiç sorun yaşamamış kişilere bakınca çevremde akraba vs en az bir günümü mahvetmişler genel hayat yaşayışları bu şekilde olabilirmi
Erkekler neden düzgün kızlar yerine hep ooo tip kızlara gidip mutlu oluyor 😂?
Doğru kizlar yerine ooo Lara gidip mutlu oluyor larkii
Çocuklar zengin akranlarını öldürüyor sürekli?
Fakir olup üstüne birde sevgisiz ilgisiz çocuk büyütenlerin çocuklarinin sonu budur. Diğer Sevgi görmüş maddi imkan sağlanmış akranlarini kıskanıp zarar veriyorlar. Bunu mattia Ahmet minguzi cjnayetindede gördük. Buda ona...
Herkesi kendin gibi mi sanırsın?
❣️Sınır ihlali yapılana kadar iyi düşünürüm sonrası kişinin kendi karaktersizliğidir...
Sevgiliniz instagramdan karlı cins iş arkadaşını vs takip edebilir mi?
Ben hoşlanmıyorum hadi benden önce tanıştıkları neysede. Ciddi ilişkimiz vardı ayıp olur diye çıkarmıyordu ablası sorunca da evlenince çıkarırım demiş beyfendi
Kahve yaparken tercihiniz cezve mi yoksa makine mi olur?
Moderniteyi reddet geleneklerine sahip çık kdkdkdkd
Annem hizmetçi diye benimde olmami istiyor napicam?
Ben 31 yasindayim, kardesim 27 (erkek) Babam ve annem yasiyoruz. Odami toplamak, ara sira ev supurmek, mutfak toplamak disinda cok aman aman ev isine yardim ettigimi soyleyemem. Sabah 6 da cikiyorum aksam 7 de yorgun...
Annemin profesör doktoru benden hoşlanıyor olabilir mi, yoksa ben mi yanlış anlıyorum?
Bahsettiğim kişi yaşça benden büyük annemin doktoru uzun zamandır tavırlarında bir değişiklik fark ediyordum aslında bugün bana instagramım var mı onu sordu beni takip ediyor musunuz dedi adam profesör 50 yaşlarında hayır...
İnsanlar bana soğuk ve alaycı davranıyor, sorun bende mi onlarda mı?
İyi anlaştığım çokça insan var tabide bu aralar özellikle durduk yere gıcık davranan alay eden ve ya soğuk yapan insanlar oluyo herkesle iyiler ama bir tek bana yanasmiyolar bir uzak davraniyolar. Hiç bişey yok halbuki bu...
İPhone 14 Pro Max mi 15 Pro Max mi alınır, siz olsanız hangisini seçerdiniz?
14 pro max ya da 15 pro max yd almayı dusunuyorum hangısını alsam bılmıyorum. Normalde xıoamı 15t pro alacaktım ama hava faln daha iyi gozukuyo falan dıye ıphone almaya karar verdım. Sizce hangisini almalıyım.
Game of thrones izlemeyi neden seviyordunuz?
Abimin fav dizisiydi onunla izliyordum sanirim ejderham olmasini cok istiyordum o zamanlar (10 yasinda falan oldugum icin :)
En uzun ne kadar süre tuvaletinizi tuttunuz?
Sırf abdest almaya üşendiğim için ikindiden (öğlen 3) yatsıya kadar (akşam 7) tuvaletimi tutmuştum
Tuvalet yaparken bir anda yılan veya fare çıkacak diye çok korkuyorum psikoloğa bile gittim ama düzelmedi?
Gerçekten çok korkuyorum tuvaletim gelince tutuyorum bazen
Umut etmek mi daha tehlikeli sanmak mı?
İkisi de tehlikeli ama sanmak bence daha fazla
Ne hissediyorsan yüzüne yansıması bir kusur mu, yoksa karakter göstergesi mi?
#kişilikvekarakterebru2777
Instagram çıplak foto yüzünden kalıcı kapatma ve yeni hesap giriş hatası neden olur?
Yeni hesap açtım çıkış yapınca Fotorağraf oldugu gibi çıkış yaptıgım hesapların hiçbirine girilmiyor kod whatsap emaıl farketmıyor girince kodu bu foto oluyor değişmiyor şifre vb aynı numaradan açıyorum ondan mı acaba ve...
Soğuk havaların vazgeçilmezi tatlı ve kahve midir?
Bugün balkabaklı cup yaptım muhallebisi lotusu ve meyva ile bütünleşmesi muazzam olan bir tat denemelisiniz ☺️🥰
Bu hayatta başınızı omzuna koyup ağlayacağınız biri var mı:)?
Varlığında yokluğunu hissettiren var:)
Gerçekten aşka inanan, çıkar için değil sevgi için evlenmek isteyen erkek kalmadı mı?
Evlenmek isteyen erkekler sadece o iş için evlenmek istiyor veya kedine hizmet edecek birini bu iğrenç bir şey , böyleleri çok var ama herkes böyle olamaz değil mi kendimi zorla olumlu düşünmeye itiyorum
1.92 boy 75 kilo çok mu zayıf, nasıl sağlıklı kilo ve kas alabilirim?
26 yaşındayım 18li 20li yaşlarda 60 65 arası kiloydum ordan buraya ancak 75 kilo olabildim boy uzun olduğu için zayıf duruyorum ince duruyorum napmam lazım nasıl bi yol izlemem lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer