TÜPRAG Altın Madeni'nin toplam 350 milyar TL'lik altın çıkarıp devlete sadece 28 milyar TL ödediği ortaya çıktı. Sevindiniz mi?

Bazı ahmaklar da madenden çıkanların hepsinin Türk halkına kaldığını sanıyordu

Güncellemeler
2 ay
Nerdesiniz lan ahmak sürüsü beyin fukaralarıı gelin bunuda savunun
TÜPRAG Altın Madeni'nin toplam 350 milyar TL'lik altın çıkarıp devlete sadece 28 milyar TL ödediği ortaya çıktı. Sevindiniz mi?
Cevapla