Beni sevmiyor ama umut veriyor. Amacı ne?
Her gerçeğin farkına vardığımda bana umut veriyor. Amaci ne?
Napabilirim bildiginiz yontem var mı ?
Dün kuaföre gittim agda yaptirdim ama dudagimin ust tarafinda yani acikcasi biyik bolgesinde sol tarafta yanagima yakin olan tarafta kucuk kucuk alerji oldu napmam lazim cumaya kadar gecmesi gerekiyor bi fikriniz var mı?
Sizde de 60 saniyelik story özelliği gitti mi?
Bi ara instagram storylerini 60 saniyelik paylasabiliyorduk öyle bir güncelleme gelmişti yakın zamanda ama sonradan geri gitti 15 saniyeye döndü acaba niye öyle oldu ki
Seven değer veren erkek hediye almaz mı?
bir çöp bile almadı 9 aydır beraberiz
Kedimi odamda yalnız bıraksam depresifleşir mi? Bana soğuk olur mu?
Merhabalar ben 3 aylık bir kedi sahiplendim bir sürüde eşya oyuncak falan aldım. Fakat biliyorsunuz ki okullar açılıyor. Lise sona gidiyorum ve sabah 8den akşam 6ya kadar evde olmuyorum. annem ve babamda aynı şekilde...
Benden büyük erkekler ilgimi çekiyor, nasıl ilgilerini çekerim?
18 yaşındayım sağlıklı bir hayat için düzenli beslenmeye ve spora gitmeye karar verdim çok yakın bir erkek arkadaşımla aynı yere gidiyoruz ve orada çalışan bize yardımcı olan birisi var 27 yaşında ondan çok hoşlandım ve...
Erkeklerin tek bir hatanızda sizi silmesi, neden böyleler?
Erkek arkadaşım ilişkimiz boyunca birsürü hata yapmasına ve benim onu affetmeme rağmen , sırf o yaptığından dolayı aynı şeyi benimde ders vermek için yaptığımda bir ton hakaret ile benden ayrıldı ve birdaha hiç barışmadık...
Tuvalette taharet musluğu ile alınan gusül abdesti?
Arkadaşlar bugün gusül abdesti alamadım gece uyumadan önce de çok tedirgin oldum mecbur tuvalette almak zorunda kaldım elimle her yerime su sürdüm sizce abdestim kabul olmuş mudur?
Zeka kadına çok yakışıyor. Maalesef o kalite kalmadı bence, kaldı mı?
Zekasını belli edicek kadın kaldımı? Tek bir hamlesiyle
Ordu'nun adetleri nasıl düğünleri falan nasıldır? Tabii bi de insanları nasıl?
Aslen ankaraliyim sevgilim ordulu ama İstanbul'da yasiyo
Aşık olunacak kadın değil miyim?
Kendimi nasıl ifade etsem bilemedim. bu soruyu açmamın nedeni son zamanlarda bunu kendime sık sık sormak oldu. bana neden aşık olmuyor erkekler Aşk kavramını ve birine neden aşık olursunuz yazın. çok kendi halimdeyim...
23 yaş, tekrardan üniversite sınavına hazırlanmak için geç mi?
Şu an diyetisyenlik okuyorum, tıp için tekrar hazırlansam sizce geç mi olur? Diyetisyenlik ve tıp hakkında ne düşünüyorsunuz? Cevaplayan arkadaşlara şimdiden teşekkürler 😊
Kapalıyım diye cinsel hayatım olamaz mı?
Yeter artık ya ne bu insanlarda ki ahlak bekçiliği bende insanım sonuçta benim de isteklerim var bu kapalı olmama engel değil anlayın şunu artık ya bezdim yemin ederim
Karnım Şişiyor?
Karnım hafta içinde sanırsın 7 aylık hamileler gibi şişiriyor ve o diğer hafta içinde de küçülüyor. Ama sonra tekrar büyüyor. Büyük tuvaletime 7 günde 1 kere çıkıyorum bazen 2 haftada bir. Evli değilim bekarım, yani...
Tek başına tatile gidilebilecek en iyi yer neresidir?
herkesin ya isi var ya tatile gitmiyi benim de canim asiri sıkılıyo tatile gidesim var ama tek basina nereye gidilir tek keyif veririmi kararsizim. tavsiyelere acigim sehir otel vs 🙏
Arkadaşım benden daha güzel, hep ona gidiyorlar markette. Ne yapmalıyım?
Bir arkadaşım var ikimizde kasiyeriz ben ondan 3 ay sonra başladım her neyse kız acayip güzel ve ben koç burcu olarak çok kıskancım söyle yani bir müşteri geliyor hep arkadaşima gidiliyor mesela geçen bi çocuktan...
Sizce arzuluyor mu beni yoksa öylesine mi?
Kendisi 40 yaşında vardır sürekli dokunuyor bana ben 18 yaşındayım. Burnuma, saçlarıma dokundu yanağımdab öptü, elindeki kalemi dudağımda gezdirdi, gece mesajda sarılmak istediğini söyledi ve beni güzel bulduğunu diyor...
Bütün lamborghini arabalarin kapisi yukari dogru mu acilir?
Kapisi normal olan lamborghini yok mu?
Evlenmek mi istiyor?
Selam, şu cümleleri kuran bir erkek “kalan senelerini yanımda istiyorum, yanında birini görücem diye ödüm kopuyor, elinde baston olduğu döneme kadar yanımda kal, seninle alakalı bi son istemiyorum, bu böyle ve...
Hayatına girdiğim kişilerin benden rahatsız olduğunu hissediyorum fazlalık hissetmek normal mi?
bazen yakından samimi olduğum kişilerin benden rahatsız olduğunu hissediyorum fazlalık hissetmek normal mi?
Aranızda doktor varsa yorumlayabilir mi bu raporu?
Her iki meme fibrokistik paterndedir. Meme parankiminde kistik veya solid kitlesel lezyon izlenmemiştir. Post kontrast dinamik görüntülerde patolojik kontrastlanan kitlesel lezyon veya parankim alanı izlenmemektedir. Her...
Sevgilim geçmişimi cok kurcalıyor böyle yürür mü ?
B*kire birini istiyormuş ama. benimle düşüncesi değişmiş falan filan kabullnemeiyormus yinede zaman zaman evlenmek istiyor sizce yururu mu bu ilişki
Ailem baskıcı ve dışarı çıkamıyorum. Çocuğa bunu söylemeye utandım ve bunun için iletişimi kestim. Doğru mu yaptım?
Benim ailem baskıcı ve dışarı çıkamıyorum çocuğa bunu söylemeye utandım ve bunun için iletişimi kestim :( aşağılar diye söylemeye utandım
Çok i̇lginç bir fetişim var ama bunu asla yapmaz biliyorum ne yapabilirim?
Bilmiyorum yani bunu ben buldum denebilir ama pek hoş değil açıkçası ama onla isterdim de fazla üst düzey ve kimse kabul etmez zaten
Rezil oldum, utandım 😪?
Arkadaşımla konuşuyordum çok samimi olmadığım birisi arada buluşup konuşuruz aradı işte beni bende yine buluşmak istiyor diye düşünerek bir yandan telefonla konuşuyorum bir yandan da hızlı olsun diye bacağımı jiletle...
Eskiden hoslandığım adam kalp krizi geçirdi çok tuhaf hissediyorum bir üzüldüm bir normale döndüm ne hissediyorum bilmiyorum?
arkadaslarımla bulusacaktık sosyal medyadan öğrendim sonra yarım saat bir boşluğa baktım düşündüm sonra normale döndüm arkadaşlarım o kişiyi tanımıyor bulusunca gırgır samata yaptık güldüm eğlendim bilmiyorum tuhaf...
Reglimin 3. gününde beyaz pantolon giyeceğim. Nelere dikkat etmeliyim?
Reglm 3 günü ve yarın açık renkli pantolon giyecem taşmaması için ne yapabilirim yardım edin
2 yıllık üniversiteye gitmek mi? Yoksa kasiyerlik yapıp iş hayatını seçmek mi?
Merhabalar. Ben 21 yaşındayım. Geçen senelerde yks'ye falan girdim ama hep panikten kaybetmiştim. Hedefimde yüksekti aslında. Zaten ailemin baskıları vardı iş bul falan diye. İş hayatına atıldım. Sonra bıraktım işi ama...
Neden hep sevgilimiz olunca birileri bize yazmaya, açılmaya başlar? Sapken niye ortada yoksunuz?
Simdi illaki başınıza gelmiştir. Bir dönem sap kaldinız vakit etrafınizda kimse yok. Ama sevgili yaptığınız an da sanki hepsi sözleşmiş gibi hepsi başınıza üşüşüyor. Bunun temel nedeni ne? Yani neden sevgilim olmayınca...
İlk adımı atar mısınız? Yoksa karşıdan mı beklersiniz?
Hiç adım atmışlığınız oldu mu? Ve sonuç ne oldu? ❤️🔥
Yusufu aramaya son verirsem beni unutur mu?
Artık ümidim bitmek üzere çünkü. Sanki artık boşuna çabalıyorum gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?
SİZCE BULUŞMAYI İPTAL ETMELİ MİYİM?
Çok yakın bir erkek arkadaşım ile tanıştıracağımı söyledim fakat arkadaşım farklı bir plan yaparak beni yüzüstü bıraktı bugün :/ Ne yapmalıyım, karşı tarafa nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Kötü bir izlenim çizer miyim,...
Bilimsel olarak kanıtlanmış. Bir kadının aşık olma süresi en fazla 4 yılmış. Peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Her aşk bir gün bitmeye mahkum mudur?
Ayrılan erkek ortamlarda eski sevgilisini sürekli kötülüyorsa?
Unutamamış mıdır yoksa nedir bunun amacı? Kıskandım diye ayrıldı ama rüzgar esse arkadaşlarına kıskanç kadın şöyle çekilmez böyle çekilmez diyerek dert yanıyormuş.
Arkadaşlar uyandıktan sonra tekrar hafif bi uyiyim dedigimde hep sacma sapan ruyalar kabuslar görürüm sizde de böyle mi?
Bu yuzden artık uyandıktan sonra uyumaktan cekinen biri oldum bu durum sadece bende mi oluyo
Ben alışveriş bağımlısımıyım?
24 adet çantam var hala aklım alamadıklarımda croplarımın sayısını bilmiyorum haftada hergün kargo geliyor nerdeyse yinede gözüm alamadıklarımda
İnsanın yaşama tutunması için bir umut yeterli mi?
Bir umudun insanı yaşatamayacağı gibi, tek bir acı da insanı öldürmez, diye düşünüyorum 🤔
Yorumlar msıınız?
İçimi sıkan kafama takılan bir durum var arkadaşlar yorumlar mısınız? Detayı yorumda paylaşacağım
Eklemlerin Ağrıyor Ne Yapabilirim?
Off neden böyle oldu ki yaa. Bilgisayar başında çok duruyorum falan ama bacaklarımın eklem yerleri yani ikisi de arada çok fena oluyor bayağı bir uzatmam gerekiyor geçmesi için. Korkuyorum daha kötü olmalarından ister...
Bana değer vermeyen beni umursamayan herkesi seviyorum enayi miyim ben?
Kalbimi söküp atasım var onun yüzünden böyleyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer