Astroloji & Burçlar Burçların sevdiği şeyler nedir? Sizce doğru mu? Asrdf Takip Et Xper 6 Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Ben hediye almaya bayılırım ☺️ Hediye vermeyi de severim Güncellemeler+1 yıl Süper soru için teşekkürler ☺️ Burçların sevdiği şeyler nedir? Sizce doğru mu? Cevapla Nedir Soruları Hediye Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% Koç +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 19b cevap paylaştı. Romantik mesaj almak bence çok doğru ama atan yok işte :D 1 2 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Atılır atılır sabret ☺️ u Barış_LonelyForever Koç +1 yıl Beklemiyorum artık ama teşekkürler :)
_Katherina Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 62% Başak +1 yıl Değer görmegi herkes ister zaten. Ben çikolataciyim. Beni mutlu eden tek şey bu aralar 1 1 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Katılıyorum benide Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% Başak +1 yıl Başak deper görmek şu deper yine çıktı niye ğ yi yanlış yazıyorlar ya🙄 1 4 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Bende sonradan gördüm 😂 Yorumla Derinhayel Başak +1 yıl Daha önceden biriside açmıştı. orada da aynı yaziyordu Yorumla Derinhayel Başak +1 yıl Asf😂 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Ahahahahha olabilir 😂 Yorumla
Kamelyalı_Kadinnn Takip Et Master Yaş: 106 , eic 77% Oğlak +1 yıl Hayir yemek. Durum olur çiğköfte olur, pizza da olur. 1 4 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Acıktım 😂 Yorumla Kamelyalı_Kadinnn Oğlak +1 yıl Bende 😂 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Pide söylüyom gel yiyelim 😂 Yorumla Kamelyalı_Kadinnn Oğlak +1 yıl Konum at konum 😂 Yorumla
Hanjinx Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% Boğa +1 yıl Yavru hayvanları çok ama çok ama çok ama çoooook sevdiğim doğrudur. :D 1 2 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl İşte aradığım yorum ☺️ Yorumla Hanjinx Boğa +1 yıl Çok tişikkir idirim ☺☺ Yorumla
özgürruhlu55 Takip Et Guru Yaş: 44 , eic 100% Yay +1 yıl Şarkı severim doğru yay herşeyi sever zaten pozitif insanız biz 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% İkizler +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,3b cevap paylaştı. Sıkı sıkı sarılmak diyor.. Her zaman sevmem.. Keyifli günler.. 1 0 Yorumla
yalnızlığınsesi111 Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 100% İkizler +1 yıl Bana hediyelerle gelinn 😄 1 2 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Aslanım benim 🥰🤩 Yorumla yalnızlığınsesi111 İkizler +1 yıl 💕 Yorumla
TokEvinAçKedisi_ Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 98% Boğa +1 yıl Gerçekten yavru hayvanları çok severim 1 1 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Bende 🥰 Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% Koç +1 yıl Koç çikolata sever doğru😅 1 8 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Aslanlar da sever ndndnd Yorumla Beyoğlu Koç +1 yıl Aslanlar az sever sjsjs Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Aslanlar çikolataya bayılır. Özellikle antepli beyoğlu çikolatasına 😂 Yorumla Beyoğlu Koç +1 yıl Görsel öyle demiyor ama sjsjs😂 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Ne alaka? Yorumla Beyoğlu Koç +1 yıl Yav ben bir şey demedim orada yazıyor Koç çikolata Aslan hediye😅 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl He doğru 😂😂😂 Yorumla Beyoğlu Koç +1 yıl Hemen kızıyor ya 😂 Yorumla
gacar4886 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 33% Başak +1 yıl Deper görmek nedir yaa 😁 1 4 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Değer görmeyi kim istemez ki dimi? Yorumla gacar4886 Başak +1 yıl Benim burcun yanında yazım yanlışı olmuş ona güldüm ama kim görmek istemez 🥰 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Heee farketmedim ndndnd o zaman deper görmesemde olur 😂 Yorumla gacar4886 Başak +1 yıl Aman kimse depmesin bizi 🤣🤣🤣 Yorumla
1907yusuFB Takip Et Master Yaş: 33 Akrep +1 yıl Akrep... Yanii çok sürpriz falan sevmem ama bazen hoş olabilir minik jestler 0 4 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Yaaa süprize bayılırım ben neden sevmezsiniz ki ☺️🙏🏻 Yorumla 1907yusuFB Akrep +1 yıl Yapı gereği sürprizler, hediye almalar falan bana göre değil bilmiyorum ama ben hediye almayı jest yapmayı falan severim ben mutlu etmeyi seviyorum herhalde 😄 enayiyim galiba 🤣 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Yok ya enayilikle ne alaka Yorumla 1907yusuFB Akrep +1 yıl Bilmem öyle geldi 🤣 Yorumla
nazliserali Takip Et Xper 1 Yaş: 40 Yay +1 yıl Bence kesinlikle doğru ama bu işler sadece burçlarla olur mu bilmem 1 0 Yorumla
WhatTheBok Takip Et Guru Yaş: 29 Terazi +1 yıl İlgi görmekmiş bence yanlış :d 1 4 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Niye yanlış Yorumla WhatTheBok Terazi +1 yıl En sevdiğim şey o değil ki 🙄 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Ne peki Yorumla WhatTheBok Terazi +1 yıl Samimiyet ve açık sözlülük görmek :d Yorumla
HeadSh0t Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% Akrep +1 yıl Evet sürpriz ve jestleri severim her zaman 😊 1 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% Koç +1 yıl Doğru çikolatayı severim 😋 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% Terazi +1 yıl Teraziii sen şeytann sen yılaaann 1 0 Yorumla
NorthOffHeLL Takip Et Bilge Yaş: 33 , eic 100% Oğlak +1 yıl İnsanlara sürekli kitap hediye ederim. ☺️☺️ 1 0 Yorumla
Kani666 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% Kova +1 yıl Samimi dost olmadığı için kovalar yine yalnız 0 2 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl En yakın arkadaşım kova 😏 Yorumla Kani666 Kova +1 yıl Olur arada öyle genel dedim 😏 Yorumla
ButcherBlaviken Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 92% Balık +1 yıl Hediye almak mı külliyen yalan 😄 0 5 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Niye ya ben severim hediye almayı. Aslan burcuyum Yorumla ButcherBlaviken Balık +1 yıl Benim için yalan valla annem ailem dışında kimseye hediye almam ben Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Burcun aslan mı? Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Hediye almak yani karşıdan hediye almak 🤦🏻♀️ Yorumla ButcherBlaviken Balık +1 yıl ben bana hediye alınmasınıda sevmem ztn Yorumla
IamtheHunter Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% Kova +1 yıl kesin deoğru iligi hastasıyım 0 1 Yorumla Asrdf Balık +1 yıl Bende ilgi hastasıyım dndndj Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% Başak +1 yıl Astroloji & Burçlar konusunda 1,2b cevap paylaştı. Başak 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Romantik mesaj almak bence çok doğru ama atan yok işte :D
Atılır atılır sabret ☺️
Beklemiyorum artık ama teşekkürler :)
Değer görmegi herkes ister zaten. Ben çikolataciyim. Beni mutlu eden tek şey bu aralar
Katılıyorum benide
Başak deper görmek şu deper yine çıktı niye ğ yi yanlış yazıyorlar ya🙄
Bende sonradan gördüm 😂
Daha önceden biriside açmıştı. orada da aynı yaziyordu
Asf😂
Ahahahahha olabilir 😂
Hayir yemek. Durum olur çiğköfte olur, pizza da olur.
Acıktım 😂
Bende 😂
Pide söylüyom gel yiyelim 😂
Konum at konum 😂
Yavru hayvanları çok ama çok ama çok ama çoooook sevdiğim doğrudur. :D
İşte aradığım yorum ☺️
Çok tişikkir idirim ☺☺
Şarkı severim doğru yay herşeyi sever zaten pozitif insanız biz
Sıkı sıkı sarılmak diyor.. Her zaman sevmem.. Keyifli günler..
Bana hediyelerle gelinn 😄
Aslanım benim 🥰🤩
💕
Gerçekten yavru hayvanları çok severim
Bende 🥰
Koç çikolata sever doğru😅
Aslanlar da sever ndndnd
Aslanlar az sever sjsjs
Aslanlar çikolataya bayılır. Özellikle antepli beyoğlu çikolatasına 😂
Görsel öyle demiyor ama sjsjs😂
Ne alaka?
Yav ben bir şey demedim orada yazıyor Koç çikolata Aslan hediye😅
He doğru 😂😂😂
Hemen kızıyor ya 😂
Deper görmek nedir yaa 😁
Değer görmeyi kim istemez ki dimi?
Benim burcun yanında yazım yanlışı olmuş ona güldüm ama kim görmek istemez 🥰
Heee farketmedim ndndnd o zaman deper görmesemde olur 😂
Aman kimse depmesin bizi 🤣🤣🤣
Akrep... Yanii çok sürpriz falan sevmem ama bazen hoş olabilir minik jestler
Yaaa süprize bayılırım ben neden sevmezsiniz ki ☺️🙏🏻
Yapı gereği sürprizler, hediye almalar falan bana göre değil bilmiyorum ama ben hediye almayı jest yapmayı falan severim ben mutlu etmeyi seviyorum herhalde 😄 enayiyim galiba 🤣
Yok ya enayilikle ne alaka
Bilmem öyle geldi 🤣
Bence kesinlikle doğru ama bu işler sadece burçlarla olur mu bilmem
İlgi görmekmiş bence yanlış :d
Niye yanlış
En sevdiğim şey o değil ki 🙄
Ne peki
Samimiyet ve açık sözlülük görmek :d
Evet çikolatayı severiz
Başak: Değer görmek sanırım.
Evet sürpriz ve jestleri severim her zaman 😊
Doğru çikolatayı severim 😋
Hediye almak 🐣🐣
Teraziii sen şeytann sen yılaaann
Yavru hayvan birde sen
İnsanlara sürekli kitap hediye ederim. ☺️☺️
Samimi dost olmadığı için kovalar yine yalnız
En yakın arkadaşım kova 😏
Olur arada öyle genel dedim 😏
Hediye almak mı külliyen yalan 😄
Niye ya ben severim hediye almayı. Aslan burcuyum
Benim için yalan valla annem ailem dışında kimseye hediye almam ben
Burcun aslan mı?
Hediye almak yani karşıdan hediye almak 🤦🏻♀️
ben bana hediye alınmasınıda sevmem ztn
kesin deoğru iligi hastasıyım
Bende ilgi hastasıyım dndndj
Boğa=> yemek & uyumak 😈
buda gol değil.
Ona yapılan küçük bir jest 😂😂
samimi bir dost lazım bana
Karşılıklı aşk tabiklde 👍
Karşılıklı aşk 🫶🏻
Aşkmış
Detaylar detaylar..
Küçük bir jest ☺️
Akrep ve doğru
Yavru hayvanlar.:)
Balık karşılıklı aşk kesinlikle doğru
İlgi görmek, doğru
Doğru.
Başak
Hediye almak
Sarılmak çoh hojtur