Sevgilim beni tehdit etti, dövdü, küfürler etti ve ben çok pişmanım nasıl atacağım bu travmayı içimden?

Sevgilim blablacar indirme dedi bende indirdim o uyurken, sabah uyandığında söyleyecektim. Neyse bu yüzden küfür etti dövdü ailemle tehdit etti beni. Ondan önce yaptığım hatayı yüzüme vurdu. Ağlattı beni. Sonra sarılıp uyudu. Benden özür diledi. Sabah işe giderken de özüdür dileyip, bebek gibisin sinirlendirme beni diyorum içeri git diyorsam git benim tersim pistir deyip yanaklarımı sıktı. Her ne olursa olsun o lafları söylememeliydin dedim. Özür dilerim affettin mi dedi. Geçiştirmek için evet dedim. Çünkü başka şehirden onun yanına geldim ve suyuna gitmezsem korkuyorum yapabileceklerinden. Ondan nefret ediyorum. Bana o*uspu dedi, k4sr dedi, 4mının peşinde mi koşucam sanıyorsun dedi. Daha neler neler... Normalde o işe gittiğinde blacardan bi adam buldum onunla gidecektim ama güvenemedim adama vazgeçtim. Hala birlikteyiz gibi seviliyorsun felan diyor bir de bana. Ben bu travmayı nasıl aşıcam. Hayatımı zehir etti benim. Allahım çok korkuyorum çok. En özel şeylerim seninle yaşamıştım 4ptal sana güvendim geldim buraya ama yazık gerçekten yazık dedim ona. Kapıyı çarpıp yorganın altına girip ağladım. Ardımdan gelip bana küfürler etti. O özel şeyleri ailende öğrensin ne olacak bakalım hayatını mahvedicem bekle sen derse ihtiyacın var senin dedi. Yarım saat sonra zorla sarılıp özür diledi felan. Sakince konustu. Niye arkamdan iş çevirdin dellendirdin beni dedi. Özür dilerim ama sende beni arayacaksın hemde mumla dedi. Bak sevmeyen adam umursamaz bırakır ne yaparsan yaparsın karışmaz ama ben sana değer veriyorum amacım cinsellik değil öyle olsa senin yanına gelip senin şehrinden seni alıp buraya mı getiririm, ben burada senin için girdiğim masrafla en kral esc ile de yatarım ama amacım bu değil dedi. Öyle konustu ama ne fayda... Beni bi kez bitirdi. Artık dönüşü yok. Ben öyle ağladım ki. Babamı gördüm resmen onda. Aynısı ya. Babam da hatalarımda beni döver söver. Telefonumu alır zorla. Yani inanılmaz bi sey. Ben asla unutmayacagım şu şehirden bi gideyim. Bi uzaklaşayım ondan... Başka bi sey istemiyorum. Ama nasıl aşıcam bunu. Ondan nefret ediyorum ve şaşkınım. Ama bi yanım ise onu istiyor. Biliyorum ki onu çok özleyeceğim. Keşke beni böyle bi duruma düşürmeseydi...

Sevgilim beni tehdit etti, dövdü, küfürler etti ve ben çok pişmanım nasıl atacağım bu travmayı içimden?
Cevapla