Sevgilime çok kötü sözler söyledim , ona asla hakkımı helal etmeyeceğimi söyledim. şu an çok pişmanım?

İkimiz başka şehirlerde oturuyoruz. Geçen hafta bir tartışma sonunda benden ayrıldı. Beni tüm sosyal hesaplarından , telefonlarından engelledi. Ben bu duruma çok sinirlendim ve bir şekilde ona ulaştım. O sinirle ( benim için çok büyük saygısızlıktı yaptığı ) onu tehtid ederek engelleri kaldırmasını söyledim. Ama kavgalarımız devam etti. Bana "yüzyüze konuşmalıyız " dedi ve başka şehirden kaç km yolu benimle konuşmak için geldi. Belki benimle barışmaktı niyeti ama konular konuları açtıkça olaylar dahada büyüdü. Ben hayatımda hiç bu kadar çileden çıkmamıştım. O bana kötü söz söylemedi ama hep imalı konuşmalar yaptı. Ben ayrılığıda hazmedemediğim için ona çok kötü sözler söyledim ve hakkımı asla helal etmiyorum dedim. Giderken tokalaşmak istedi , yüzüne dahi bakmadım. şu an içim yanıyor çok pişmanım. Sadece ona evine vardın mı diye mesaj attım. Cevap olarak evet yazmış. İkimizde inatçı ve gururlu karakterleriz. şu an ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Sevgilime çok kötü sözler söyledim , ona asla hakkımı helal etmeyeceğimi söyledim. şu an çok pişmanım?
Cevapla