Sevgilimden ayrıldım ve sonradan pişman olduğumu fark ettim. Özür dilemeli miyim?

Fevri davrandım ve dinlemeden bitirdim ama sonra konuştuk ve pişman oldum ama olan oldu özür dilemek istiyorum ne söylemeliyim?
Sevgilimden ayrıldım ve sonradan pişman olduğumu fark ettim. Özür dilemeli miyim?
Cevapla