Fevri davrandım ve dinlemeden bitirdim ama sonra konuştuk ve pişman oldum ama olan oldu özür dilemek istiyorum ne söylemeliyim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılEğer sevgilinizden ayrıldıktan sonra onu özlediğinizi ve pişman olduğunuzu hissediyorsanız, ona açık ve dürüst bir şekilde yaklaşabilirsiniz. Ancak, sevgilinizin de sizden ayrılmak isteyip istemediğini anlamak için onun duygularına ve sınırlarına saygı göstermeniz önemlidir.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
11Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır sen ayrılmışsın yani hak etmiştir o
02 Yorumla- +1 yıl
Ama bitirmenin sonradan saçma geldiğini fark ettim fevri davrandım pişmanım
- +1 yıl
Özür dilemek istiyorum bilmiyorum
Özür dilemen gerekiyorsa dile tabii ki ama sen haklı isen geri vites yapma.
011 Yorumla- +1 yıl
Ya bak 2 gündür telefonu tamirde diye yazmadı kafayı yedim ben de haber alamayınca ama arkadaşından haber verebilirdi yazmayı kaç kere denedim isteklerin kapaliydi dedi bence değil ama bilmiyorum ya kafam karışık
- +1 yıl
Fevri davranıp hemen bitirdim dinlemeden onun için pişmanım
- +1 yıl
Numaramı bilmiyormuş ama bir şey diyemem ben de bilmiyorum
- +1 yıl
Ama instamı biliyordu en azından
- +1 yıl
İşte bundan bahsediyorum isteyen her türlü ulaşırdı
- +1 yıl
Ama bugün buluşunca o kadar haksız hissettim ki kendimi o konuştukca
- +1 yıl
Başak
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılHayatim böyle mal. lik duymadim. Telefon tamirde haber vermis. Insan ozelinee baskasindan mesaj atar mi?
02 Yorumla- +1 yıl
Benim onu merak edeceğimi düşünüp atmaliydi 2 gün neler yaşadım kimse bilmiyor
- +1 yıl
Niye kuzey irakta dağ komandosu mu bu cocuk? 2 gün haber alamadım diye bir ömür boyu haber almamayı tercih etmek 🤔 gerçekten seviyormuşsun ben İkna oldum. EGO tatmininden başka bir şey değil erkek merkek lazım değil size
bence seviyorsanız geri dönün, gurur yapmayın. çocuk sizi seviyorsa illaki kendinizi affettirirsiniz.
010 Yorumla- +1 yıl
Yüzsüz gibi hissediyorum
- +1 yıl
Ne diyeceğimi bilmiyorum toparlayamıyorum
- +1 yıl
2 gün telefonu tamirde diye bana yazmadı hiçbir şekilde arkadaşlarından da haber vermedi kafayı yiyecektim artık fevri bir şekilde her yerden çıkardım bitirdim
- +1 yıl
Bugün buluştuk konuştuk anlattıkça kendimi haksız hissettim
- +1 yıl
hahhadjjsdj öyle demek... hmm bakın, bence özür dileyin, onu çok özlediğiniz ve habersiz kaldığınız için böyle fevri davrandığınızı söyleyin. sonra gelecekte böyle bir şey olmaması için çocuğun böyle durumlarda haber vermesini, kendinizin de böyle fevri davranmayacağınızı söyleyin.
- +1 yıl
Niye random attın ki
- +1 yıl
O kadar mesajda ona takildim woqkwuejes
- +1 yıl
Katılıyorum
Kanka kaçıncı yüzyıldayız neden dinlemeden ayrılıyorsun ki? Bence affedilmeyi hak etmiyorsun. Oturup dinleyip ona göre karar vermen gerekliydi
04 Yorumla- +1 yıl
Hak edip etmediğime karar verecek olan sen değilsin o kanka
- +1 yıl
Tek suçlu ben değilim ki onun da suçu var
- +1 yıl
Sadece tek hatam fevri davranmis olmam ki bu da yapımda var halledemiyorum
Olayın ne olduğunu bilmeden yorum yapamıyacağım ama ben bir erkek olarak özür dilesede dönmezdim büyük ihtimal benimde gururum olduğu için
00 Yorumla
+1 yılHatalı olduğunu dusunuyorsan özür dile tabii ki. Ama kuru kuru bir özür olmasın, gerçekten hissettir bunu.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılDalgınlığıma geldi affet yine birleşelim lütfen her istediğini yaparım
09 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar da değil
- +1 yıl
Bence bir şansını dene, ağır ol, kendinden emin ol, ama yine de tatlı konuş. Çok yalakalık yapma. İşe yaramazsa, canın sağ olsun.
- +1 yıl
Ne söylemeliyim sence
- +1 yıl
"Merhaba. Bu mesajı yazıyorum ki bir bildiğim var, lütfen oku. Biliyorum, fevri davrandım ve seni dinlemedim. Ama dalgınlığıma gelmiş. Beni bağışla, özür dilerim. Affetmezsen, canın sağ olsun derim. Seni seviyorum, günün güzel geçsin dilerim." de bence. Yeterli gibi.
- +1 yıl
Bunu mesaj atıyorsan yaz. Yüz-yüze konuşuyorsan de ki "Selam. Biraz konuşalım istiyorum, lütfen beni dinle. Ah, biliyorum... O gün sana fevri davranım ve seni dinlemedim. Ama dalgınlığıma gelmiş. Beni bağışla, özür dilerim. Affetmezsen, canın sağ olsun derim. Seni seviyorum." de. (Son cümleyi söylemesen de olur isteğe bağlı ama ben olsam söylerdim)
- +1 yıl
Ah biliyorum lanet olası
- +1 yıl
Anlamadım?
- +1 yıl
Yok bir şey
+1 yılBence ayrılmak için yeterli bı bahane geri gelmesi gereken odur senin telefon bozulmamış onun bozulmuş sorunu çözmesi gereken oydu
016 Yorumla- +1 yıl
Tamirciye verdi zaten söyledi ama beni kıran olay haber alamamam arkadaşlarından denemiş olmamis öyle dedi dm isteklerim kapaliymis bence değil ama
- +1 yıl
Bahanesi her ne olursa olsun senin şu an bu tepkiyi vermen gayet normal sana kizamaz kendini affettirmek için yeteri kadar cabaladigini duusnuyorsan affet ama karşı taraftan bı çaba gormediysen bı sure böyle kalin bence o tekrar gelirse de affedersin direkt ztn
kendine yüklenme bence kim olsa aynı şeyi yapardı iki günde insanın aklına bin türlü senaryo gelir valla karşı taraf isteyerek olmasa da buna sebep olmuş onun da burnu surtsun biraz - +1 yıl
Katıldığım nokta şu en azından konuşup bitirseydin dinlemeden gittin dedi fevri davrandım kabul ediyorum o konuda ben hatalıyım
- +1 yıl
2 günde aklıma öyle şeyler geldi ki artık beni istemediğini düşündüm
- +1 yıl
İkinizde haklısınız arada olur öyle şeyler her türlü barisirsiniz bı ilişki böyle bitmez merak etme içinden geldiği gibi davran ❤️
- +1 yıl
Eskisi gibi olmaz ki artık
- +1 yıl
Bilmiyorum kafam çok karışık
- +1 yıl
Onunla da olmuyor onsuz da olmuyor
- +1 yıl
Saçmalama ya eskisi gibi olmaz ne demek yalan yok aldatma yok üçüncü birisi yok iliskinizi etkileyecek çok ciddi bişey olmamış ki ayrılık değil bu kavga sadece sen ne kdr ayrıldık desende olmaz o
- +1 yıl
O istemezse
- +1 yıl
Böyle bi şeyden ilişki bitmez konu uzamadiysa henüz tazeyse istememe gibi durumu olmaz iki üç günden sonra ama istemiyorum artık derse yeridir içinden geçenleri anlatan korkunu endiseni anlatan bi mesaj at özür dile o zaten gelir
- +1 yıl
Toparlayamıyorum sen yazabilir misin benim için
- +1 yıl
Böyle haklı geliyor ama aklıma her türlü ulasabilirdi düşüncesi gelince hepsi gidiyor
- +1 yıl
İki gün boyunca kafamda bir çok şey kurdum sana bişey olmasından korktum bı anda beni bırakıp gitmenden korktum bir sürü şeyden korktum karşıma çıktığında da dinlemek yerine hirsimi senden almayı tercih ettim. İkimiz de hataliyiz ama bu ilişki bu kadar saçma bı sebepten bitecek kadar basit değildi lütfen gel yeniden olalım derdim ben olsam
- +1 yıl
Gel yeniden olalım kısmından emin olamadım
- +1 yıl
Oncekileri yazıp gerisini ona bırakayım bence
özür dile ama affeder mi bilemiyorum ama gene de özür dile pişmanlığını dile getir, hayatından bir şey kaybetmezsin sonuçta
04 Yorumla- +1 yıl
Ne diyeyim sence
- +1 yıl
Yüz yüze konuşmak ister mi bilmiyorum riske girmeden direkt mesaj atabilirim
- +1 yıl
Ne söylemem gerektiğini bilmiyorum yazıp yazıp diliyorum olmuyor
- +1 yıl
Siliyorum
+1 yılHayır aşkım özür dileme sen hatalı olsan bile eğer seviyosa seni gerçekten o gelir emin ol hem böylece test etmiş olursun onu işte
019 Yorumla- +1 yıl
O zaten benimle konuşmak istedi
- +1 yıl
Ben reddettim sonra ben de istedim ve bugün buluştuk
- +1 yıl
Ve dinledikçe hatalı olduğumu fark ettim
- +1 yıl
Ee hatalı olduğunun farkındaysan çocuk da adım atmışsa tekrar neyi uzatıyosun
- +1 yıl
Ne diyim
- +1 yıl
Yarın son kez yüz yüze görüşme şansımız var
- +1 yıl
Yüz yüze mi konuşalım mesajda mı özür dileyeyim
- +1 yıl
Niye sonkez
- +1 yıl
Mesajda özür dile veya ara yarında sonsa güzelce vakit geçirin
- +1 yıl
Ya üniversiteye gidecek seçim için geldi zaten 1 ay sonra temelli gelecek zaten de yarın gidecek işte
- +1 yıl
Tamam dediğimi yap sen
- +1 yıl
Ona ne yaziyim
- +1 yıl
O zaman her ski yesin erkek özür dilesin herseyi erkekten beklemeyin o ayrılmıs diyosunki o dilesin iyi misin?
- +1 yıl
Kanka nereden okuyorsun
- +1 yıl
Ben hatalıyım ben özür diliycem diyorum
- +1 yıl
Ben ayrıldım
- +1 yıl
Özür dile yüz yüze gurursuzluk felan değil haksız olduğun yerde dileyexeksin sonra çok pişman olursun
- +1 yıl
Yüz yüze mi mesajda mı dilemeliyim
- +1 yıl
Knk yüz yüze dile daha anlamlı olur gurur yapılcak bişi degil zaten kim haksıssa dilemeli yani utanılacak bişi yok sana kalbi kırık kalsa dahamı iyi
+1 yılÖzür dilemek.. zor ama... özur.. hakkini.. kullan..
02 Yorumla- +1 yıl
Gurursuzluk mu
- +1 yıl
Benim.. en çok. sevmedigim... ama.. mecbur.. ozur.. dilemek.. zor... ama.. pismansan... ozur.. dilemek. gerek.. vizdan.. azabindan
bence ozur dile direk de fevri cikistim seni dinlemedim ozur dilerim diye
010 Yorumla- +1 yıl
Tekrar mı olucaz şimdi
- +1 yıl
Kafam çok karışık
- +1 yıl
O sans verse de eskisi gibi olabilir miyiz bilmiyorum korkuyorum
- +1 yıl
Yine de suçluyum ve özür dilemek istiyorum onun da hatası var ama bitirmemeliydim
- +1 yıl
Ne yaziyim onu toparlayamiyorum yazıp yazıp siliyorum
- +1 yıl
Yuzsuzluk mu yazmak onu da bilmiyorum
+1 yılÖzür dilerim de yeter barismak isteyen barisir zaten
00 Yorumla
+1 yılOna icinden ne geciyorsa aynen soyle samimi ol barisirsiniz:)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır dileme gerek yok bence
03 Yorumla- +1 yıl
Ama o konuda hatalıyım
- +1 yıl
Fevri davrandım
- +1 yıl
Yuzsuzluk mu olur yazmak
+1 yılAradan ne kadar zaman geçti?
046 Yorumla- +1 yıl
Neyden
- +1 yıl
Ayrılalı 2 gün oldu ama bugün yüz yüze buluşup konuştuk
- +1 yıl
He iyi bari çözdüyseniz problem yok. Mutluluklar dilerim.
- +1 yıl
Yok yanlis anladın cozemedik
- +1 yıl
Sadece yüz yüze de konuşmak istedik bu olayı son kez bulustuk
- +1 yıl
Konuş çok zaman geçmeden. Ben üzüldüğüm biri için üzülmem. İçimde bitirdiğim anda bitmiştir. Sen de o içinde bitirmeden konuşmalısın acilen. Her şey için geç olabilir hızlı olmalısın.
- +1 yıl
Bitirdiyse
- +1 yıl
Bitirdiyse koş peşinden. Bitirmemiştir acı çekiyordur. Koş, aşkını kaybetme sakın.
- +1 yıl
Eskisi gibi olmaz ki
- +1 yıl
İlişkimiz toksiklesti 2 kere ayrildik
- +1 yıl
Küçük sebeplerden hep ben ayrıldım fevri davranarak
- +1 yıl
Her ilişki toksiktir aslında. Canım cicim ayları geçince farkına varılır sadece. Bu sonraki ilişkilerinde de böyle olucak. Sadece göze batar toksiklik. En ufak zora gelince ayrılmayın daha ne zorluklar göreceksiniz. Tekrar söylüyorum. AŞKININ PEŞİNDEN KOŞ
- +1 yıl
Seni zarara uğratmaz koşmak.
- +1 yıl
Kafam çok karışık
- +1 yıl
Tekrar olamayız ki artık olmasak bile özür dilemek istiyorum
- +1 yıl
Gurursuz ve yüzsüz hissediyorum
- +1 yıl
Bazen sevgin için gururunu hiçe saymalısın. Gururdan daha çnemli şeyler var. Bunu yapamıyosan zaten sevgi peşinde koşma. Şimdi git ve dediğimi yap çocuktan özür dile. Dilemelisin çünkü. Sonra beraber olup her zorluğa göğüs gerin beraber.
- +1 yıl
Lütfen dediğimi yap kaybetme onu.
- +1 yıl
Tekrar olmak istediğini düşünmüyorum
- +1 yıl
Reddederse bunu kaldıramam
- +1 yıl
Öleceğini bile bile yaşıyosan kaldırırsın. Peşinden koş diyorum sana. Zarara girmezsin. Ayrılan sensin bi kere suçlusu da sensin çekiceksin cezasını o zaman. BAK TEKRAR SÖYLÜYORUM. GEÇ OLMADAN KOŞ!
- +1 yıl
Suçlu ben değilim ki
- +1 yıl
Tek katıldıgim nokta habersiz bitirmiş olmam
- +1 yıl
Lütfen dediğimi yapar mısın? Yaparsan hiçbir şey olmayacak mutlu mesut ilişkiniz devam edecek. Aradan çok zaman geçmemiş. Sadece dediğimi yap.
- +1 yıl
ŞU KORKAKLIĞINIZ YÜZÜNDEN KOCA KOCA AŞKLAR BİTİYOR YAZIK
- +1 yıl
Ne diycem
- +1 yıl
Yanlış bir karar verdim özür dilerim. Kendimi çok kötü hissediyordum falan fistan anlat işte. Bi de gerçek neyse onu söyle anlat. Bol bol konuşun her şey çözülecek emin ol güven bana
- +1 yıl
Toparlayamıyorum kafam çok dağınık
- +1 yıl
İlk önce ne istediğini iyice idrak et sonra sor soruyu o zaman. Ne istediğini bilmeyen dengesiz gibi davranma. Ne istediğini bilmiyosun sen.
- +1 yıl
Ben eskisi gibi olmak istiyorum ama bu saatten sonra zor
- +1 yıl
Sadece yaptığım şey için beni affetsin yeter istemede de kabulüm
- +1 yıl
Hayır sen vicdan azabı çekiyorsun sadece onu istemiyorsun. Umarım bir gün gerçekten onu bıraktığın için pişman olursun. Ki öyle de oluyor genelde. Tıpış tıpış geri dönüyosunuz 🙃
- +1 yıl
Hislerimi benden iyi bilemezsin ben hala seviyorum
- +1 yıl
Pişman olduğumu da söyledim zaten
- +1 yıl
Daha ne?
- +1 yıl
Sebep ne ayrılmanın o zaman? Toksiklik bir bahane değil. Seven insan ayrılır mı?
- +1 yıl
2 gün haber alamayınca ayrılır insan istese her türlü ulaşırdı
- +1 yıl
Cidden çocuk gibi düşünüyorsun
- +1 yıl
Bundan dolayı mı?
- +1 yıl
O sürede ne hissettiğimi bilmiyor ki kimse
- +1 yıl
Haber verebilirdi bunun bir bahanesi olamaz
- +1 yıl
Kendisine anlat madem kendisi telafi etmeye çalışsın. Trip at böyle böyle yaptın diye. Ayrılınca her şey daha mı iyi oldu şimdi?
- +1 yıl
Olan oldu işte
- +1 yıl
Olan oldu işte... Cidden yazık sana. Diyecek bir şey bulamıyorum. Allah ım senin gibilerine denk getirmesin. Dengesiz çocuk...
- +1 yıl
Bak hakaret olarak algılama ama cidden aptalca davranıyorsun. Çok çok ama çok pişman olucaksın demedi deme.
- +1 yıl
Oldum zaten onu diyorum özür dilemek istiyorum diye nesini anlamıyorsun kanka
+1 yılO erkeğin şerefi varsa affetmez seni zaten :D
06 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka
- +1 yıl
ki bizim erkekler affeder sinirimi bozuyor bu durum
- +1 yıl
İkimiz de hataliyiz sadece tek hatam çözümü ayrılmakta bulmam
- +1 yıl
Tamam o kadar basit bitiriyorsan adamında o kadar basit bir şekilde seni unutması lazım
- +1 yıl
Unutacağını sanmıyorum daha 1 gün oldu
- +1 yıl
Erkekler belli olmaz :D
- Aşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı.
+1 yılBoşverrrr özrü hak etmiyorlar hiç bi eski sevgili
02 Yorumla- +1 yıl
Ama hata bende
- +1 yıl
Onu dinlemeden bitirdim haberi olmadan
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Seni dinlemem gerekirdi haksızlık ettim falan
00 Yorumla
+1 yılİçinden geldiği gibi.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Ayni ben ahshshshhddj
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin biraz omurgalıysa affetmez seni
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyaklarına kapanarak yalvar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıleğer oda görüşmek istiyorsa özre gerek yok
01 Yorumla- +1 yıl
Ne yapiyim
+1 yılEvet dile
00 Yorumla
+1 yılBitti gitti artık
00 YorumlaSakın dileme
00 Yorumlaeger haksızsan dile
00 Yorumla
+1 yılNe book yersen yer
00 Yorumla
Devamını Gör(15)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimden ayrıldım ve sonradan pişman olduğumu fark ettim. Özür dilemeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer