Çok acı çekiyorum onu nasıl unutabilirim bana yaptıklarını nasıl hazmedebilirim lütfen teselli olun?

7 aydır görücü usulü ile tanıştığım biri vardı. 3. ayda aileler tanıştı niyetimiz hep ciddi oldu her şey çok güzel gidiyordu birbirimizin herşeyi olduk bu ay nişan yapacaktık bir anda ara verelim deyip terk etti beni 1 hafta oldu bi kaç defa aradı sonra bıraktı çok yakındık yakınlaştık defalarca 😞 neden böyle yaptı sadece çok yıprandım dediğini hatırlıyorum kötü kavga etti benle ve kapıyı yüzüme çarptı gitti ben ağlarken hüngür hüngür. Nasıl atlatırım ben bu acıyı😭 ben onu çok sevdim, kullandı mı beni yalan mıydı her şey lütfen dalga geçmeyin.

Çok acı çekiyorum onu nasıl unutabilirim bana yaptıklarını nasıl hazmedebilirim lütfen teselli olun?
Cevapla