Bazı insanlar/arkadaşlar hiçbir zararınız veya pek muhattabınız olmadığı hâlde neden bizden nefret ederler?

Sorun bende mi diyorum ama sanmıyorum kendi âlemimde kendimce takılan biriyim🙄🙄 hep merak ettiğim anlamsız bir şey.

Bazı insanlar/arkadaşlar hiçbir zararınız veya pek muhattabınız olmadığı hâlde neden bizden nefret ederler?
Cevapla