Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bende yapamıyorum ama yapmak zorunda gibi bir durumdayım daha dogrusu
Samimi olmak zorunda asla değilsiniz, mesafenizi hissettirmediğiniz zaman sizden numaradan yaptığınız o samimi davranış beklentileri başlar. Peşinden lüzumsuz konuşmalar olursa canınız sıkılabilir, keşke baştan tavrımı net koysa idim dersiniz. Herkese karşı güler yüzünüz eksik olmasın o sizin insanlığınız, gülümsemenizden dahi nemalanmak isteyene de net tavrınızı koyarsınız olur biter.
Cevap
2Cevap
Hiç bana göre bir şey değil tavrımı anında koyuyorum
Ben yapmadım, dışlandım birdaha olsa yine aynı davranırım
Hiç yapamam valla öte gitsin
Hayır
Hiç yapamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?