Nefret ettiğmiz insanlarla samimi numarası yapmalımıyız?

Bu devir böyle bir devir mi bunu yapmak sevmediğmiz insanların yüzüne gülmek zorundamıyız çünkü aynı ortama giriyoruz bu insanlarla aynı yerde yemek yeyip içiyoruz ama karakterleri bizimkine uymuyor öyleyse samimiymiş gibi davranmak durumunda kalıyorum ben ve bundan rahatsız oluyorum
Alışmam gereken bir durummu?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bende yapamıyorum ama yapmak zorunda gibi bir durumdayım daha dogrusu
Nefret ettiğmiz insanlarla samimi numarası yapmalımıyız?
Cevapla