Neden herkes birbirinden nefret ediyor, bu kadar negatif ve önyargılı olduk biz insanlara karşı?

Kadınlar erkeklerden, erkekler kadınlardan, yaşlılar gençlerden, gençler yaşlılardan, çocuklardan, bebeklerden, insanlardan, herkes çok negatif bu niye böylesiniz? Erkeklerin hepsi şöyle, kadınların hepsi böyle, herkes birbiri hakkında kötü düşünüyor, kimse iyimser düşünmüyor, herkes birbirini kullanma peşinde, niye böylesiniz ya da niye böyleyiz?
Neden herkes birbirinden nefret ediyor, bu kadar negatif ve önyargılı olduk biz insanlara karşı?
Cevapla