Siyasi olarak , dini inanç olarak , yaşam tarzları olarak çok farklı kesimler var ülkemizde ve artık herkes herkesten nefret ediyor neden böyle olduk neden hiç düşüncelere saygımız kalmadı gerçi bende siyasi bir kesimden , ve bir çok farklı türlerdeki insanlardan nefret ediyorum artık bu ülkede sinir kin beslemeyen insanda kalmadı herkes herkese öfkeli sürekli, hep mi böyleydi bu ülkede sonradan mı olduk kim yaptı bunu bize yoksa biz bize mi yaptık düşünceleriniz nedir
Ülkede Artık Her Kesim Birbirinden Nefret Ediyor, Neden Böyle olduk?