Bu ülkede, özgürlükçü takılıp kendisinden olmayan herkese nefret kin kusan insnaların derdi ne?

İstanbulun en köklü üniversitelerinden birinde tıp okuyorum. İlk tur Kılıçdaroğluna oyumu verdim 2. Turda Özdağla protokol imzalaması üzerine 2. Turda oyumu Erdoğandan yana kullandım. Marksist solcu ideolojiyi benimsemiş biriyim Özdağın olduğu sisteme evet diyemem. Bunları insanlara söylediğim zaman çok tuhaf tepkilerimle karşılaşıyorum. Özgürlük nerede?
Bu ülkede, özgürlükçü takılıp kendisinden olmayan herkese nefret kin kusan insnaların derdi ne?
Cevapla