Anestezi sonrası?
Arkadaşlar dişi kedimi bugün kısırlaştırdım veteriner kendine gelene kadar yemek su verme dedi ameliyttan öncede verdirtmediler ama kedim mama su istiyor dili damağı kurudu çocuğumun kedisini kısırlaştıranlar siz kaç saat...
Deprem sonrası ikiye bölünen zeytin tarlasından video geldi. Depremin şiddeti çok daha net anlaşılmıyor mu?
videoya bakın.. resmen 2 ara dağ gibi ayrılmış :( https://twitter.com/mertsocial/status/1624785730063986699?ref_src=twsrc%5Etfw
Arkadaşlar bugün kipriğimin uçları yandı ne yapmalıyım uzar mı bı de kipriğin o yanık olan kısımlarını kesince uzar diyorlar?
Yanık olan kiprik uzamaz diyorlar kesmeli miyim o yanmış olan kısımları
Meksika’dan gelen kurtarma köpeği Proteo hayatını kaybetti. Depremde hayat kurtaran can dostlarımıza bir teşekkür eder miyiz?
Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından arama kurtarma çalışmalarına katılmak için Meksika’dan gelen ekibin kurtarma köpeği Proteo, hayatını kaybetti. Meksika Savunma Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, “Büyük yol...
Depremden dolayı derin üzüntü yaşıyor musunuz?
Beni çok etkiledi ruhum sıkışıyor sanki sizde böyle hissediyor musunuz?
Son depremlere baktığımda Marmara'da belirti neden yok?
Son 1-2 günlük depremlere bakıyorum. Marmara'da mikro ölçekte deprem dahi yok. Neden duraklama olabilir?
Depremden 1. derecede etkilenmeyen kişileri neden linçliyorsunuz?
Burada değişik bir gruba rastladım. Vay efendim deprem olmuş bunu mu konuşuyorsun, baska derdin mu yok vs gibi yargılayıcı edalarınız hiç ama hiç doğru değil. Yardımını yapan her vatandaş bir yerden sonra günlük hayatına...
Deprem olduğunda ne yapmalıyız?
Öncelikle cenin şeklinde durup yan yatacaksınız arkadaşlar bunu unutmayın, ve masa ya da yatağın yanına çöm ve ellerini basının arkasına koy
Sevgilimi sanaldan aldattim nasil itiraf edicem?
İtiraf etmek istiyorum vicdan azabim. var
Hiç psişik yetenekleriniz var mı ya da yaşadığınız doğaüstü olaylar?
Faldan bahsetmiyorum. Böyle astral seyahat ya da başka bir şey? Ruhsal dinginliğe ulaşmak falan filan
Yüzüm her an kızarık. Nasıl geçer bu durum?
Yüzüm her an kizarik yanaklarim güneş yanığı gibi her an burnumun uzeri sivilcelrirm de kizarik ve asla gecmio genetik mi kalici mi anlamadim nedir sizce
Bir depremzede olarak sormak istediklerinizi sorabilirsiniz?
Bir depremzede olarak sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz
Çok uzun zamandır bulmaya çalışıyorum bu dizinin adını bilen var mıı?
Dizi yanlış hatırlamıyorsam mini bir diziydi ve fotoğraftaki gibi robotlar vardı dizide. robotlar insanlara uzaktan ateş edip yanlarına giderek kafalarına bir uzantilarini sokup öldürüyorlardı. Ama yanlış hatırlamıyorsam...
D vitamimi eksikliğindenmi?
Arkadaşlar d vitaminim 6 çıktı çok düşük bacaklarımda huzursuzluk ve güçsüzlük var başımda uyuşma yanma hissediyorum ve göğsümde kalbimde ağırrlık var aşşırı depresyonluk var sinirlilik ne deseniz var gibi acaba bundan...
Sevmek/Sevilmek nasıl bir sey ya, yemin ederim bilmiyorum?
28 yaşındayım, hic sevgilim olmadı. Kimsenin elini tutmadım sarılmadım. İhtiyaç duymadım ya da hep kaçtım sonunda biteceginden korkup. İzlemesi güzel sevenleri ama yaşamak içimden gelmedi....
Bebeği aldırmamak için nasıl ikna ederim?
Ben 21 eski sevgilim 31 yaşında onun işi gücü iyi. İlişkimizi yeni sonlandırdık sayılır ama gebeyim. Kürtaj olacağım konusunda anlaşmıştık ama deprem olayları beni çok etkiledi ve bebeği istiyorum karşı taraf asla...
Eşim Aşırı Kıskanç 19 Yaşındayım Ve Hamileyim?
Kendine gelince sorun olmuyor beni pek dinlemiyor. Ailemle aram çok iyi değil bazen kendimi çok yalnız hissediyorum. Bazen çok bunalıyorum bana arkadaş olur diye dusunuyorum ama çok küçüksün bebeğe bakamazsın diyenler var...
Yükselen ikizler olan kova burcu?
Yükseleni ikizler olan kova burcu nasıldır yorumlayacak biri var mı
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, 1 aylık maaşını depremzedelere bağışlamış. Çok olmamış mı?
1 aylık maaşın çok olmuş be zorda kalırsın..
Jahrein'den Taha Duymaz yorumu! Kendisine hak veriyor musunuz?
Taha Duymaz'ı biliyorsunuz. Enkaz altında olduğunu söyleniyor ve hala ulaşılmadı. O enkaz için 100 tonluk 4 tane vinç gerekiyor, hemen yollayın ve araştırın diye herkes tweet atıyor. Jahrein'e göre ekipler termal, ses ve...
Sevgililer günü dedikte neden yalnız erkek ve kadın düşünülüyor?
Erkekle erkek, kadınla kadın sevgili olamaz mı? Homofobikliğiniz batsın.
Depremden etkilen kuzenime nasıl yardımcı olabilirim?
Teyzemler dün Anteoten bize geldiler. moral olsun diye teyzemin kızını (7 yaşında) parka markete falan götürecem çocuk gelmiyor. konuşmaya çalışıyorum çocuk konuşmuyor. Kendisine oyuncaklar aldım dokunmuyor bile annesine...
Neden bizim millet bu kadar rahat?
Yaralı ve can kaybı sayımız gittikçe artıyor deprem nedeniyle hala enkaz altında olan yüzlerce vatandaşımız var ama Türkiye vatandaşı olan herkes sanki bunu umursamıyor gibi sosyal medya paylaşımlarına bakıyorum da 14...
Tirtıklı prezervatı̇f kullanırken canımın yanması normal mi̇?
Sanki acı biber sürmüşler gibi değişik bir yanma hissettim, normal mi?
Takıntılı sevgili?
bi erkek arkadaşım var başlarda gayet normal bir ilişkiydi bir şeyler yaşadık cinsel. 18 yaşındayım çok baskı altında olduğum kız arkadaşımdan bile kıskanılan bir ilişk. i asla özel hayatım yok sürekli tehdit ediyor...
Yapılınca bir şey yok söylenince neden ayıp?
Sizcede öyle degilmi ozellille cinsellik yapılınca ayıp degil söylenince ayıp sorulunca ayıp Veya bazı şeylerin isimleri kaba soylenice neden ayiplaniyorayni seyll degilmi
Vajinamı kaşırken bir acı hissettim ve kan geldi, bekaretim bozuldu mu?
Çok şiddetli bi acı hissettim bekaretim mi bozuldu sizce?
Bu gün doğum günüm, istemediğim halde kutlama yapmışlar. Ülke bu halde iken kutlama yapmak ne kadar doğru?
Ailem ve akrabalarım bu gün doğum günüm diye akşam toplanma kararı almışlar Ülke bu halde iken kutlama yapmak ne kadar doğru? Kızdım bağırdım çağırdım umursamıyorlar.
Çok çaresizim siz bu duruma ne dersiniz (okuyana çok teşekkürler)?
Ben kendimi bildim bileli çok düşünürüm. İnsanların hiç takmadığı şeyleri bile düşünüyorum. Meraklıyım enine boyuna düşünürüm, araştırmak isterim bilmek isterim bu damarlarımdan akan kanda var. Bilmeyi öğrenmeyi çok...
G0gUs ve ic dudaklarin rengi?
arkadaşlar selam g0guS ucum ve iç dudaklarımın yani rengi kahverengimsi bi renk duyduğuma göre pembe seviliyormus rengini açmak için tavsiyeleriniz var mı
Deprem sonrası Adana'da bir konutun fiyatı 3 milyondan 7 milyona yükseldi! Bunların ceza alması gerekmiyor mu?
Deprem sonrasında Adana'da bulunan bir konutun fiyatı 3 milyon 750 binden 7 milyon 350 bine yükseldi. Bu fırsatçılık değil mi, ne düşünüyorsunuz?
Vanlı gönüllüler, Çin deprem kurtarma ekibine otlu peynir yedirmiş. Çok tatlı değiller mi <3?
kurban olayım ya:) bir de kilosu 170 lira diyor. çok tatlılar. iyi ki varlar. https://twitter.com/vanlife65/status/1624495077610426368?ref_src=twsrc%5Etfw
Nasıl geçer yardım edin?
Genital bölgemi kıl kökünün tersine jiletlediğim için batıyor ve çok kaşınıyor nasıl geçer?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer