İlk defa viski içiyorum, sek mi içilir yoksa buzla mı cola ile mi daha iyi olur?
Ben ilk defa içtim sek tükettim aniden içtim öyle içilmiyormuş galiba nasıl neyle tüketmek gerekiyor
Halka arzlara katıldım ama param eksik görünüyor, borsada para nereye kaybolmuş olabilir?
Borsada portföyümde 9100 liram vardı. Geçen hafta 4 halka arz verdiler. Hepsinden aldım. Birinden yanlışlıkla 2 defa giriş yaptım. Şu an dağıtım yapılmasına rağmen 8400 lira param gözüküyor. Ki 2 tanesi başladı ve kâr...
Eski sevgilimin arkadaşı benden hoşlanıyor mu, yoksa sadece arkadaşlık mı var?
Merhaba eski sevgilimin çok yakın bir arkadaşı var ara sıra konuşuyoruz arkadaş olarak ama çok yakışıklı ve aşırı iyi anlaşıyoruz bazen keşke eski sevgilimle değil de onunla beraber olsaydım diyorum halen de dışarıda...
Sizin ideal kadın / erkek kriterleriniz neler?
Biraz izdivaç programında gibi oldu soru ama , neyse işte kriterleri alalım
En gıcık erkekler hangi takımlı oluyor?
Fenerbahçelilerde bir tur garibanlık var şampiyon olmamadan kaynaklı galiba ama genelde yakışıklı oluyorlar. Galatasaraylı erkeklerin zengin olduğunu düşünüyorum ama eğitimli zengin değil babadan zenginler. Beşiktaşlılar...
Eşimin benden soğuduğunu düşünmeye başladım?
Merhaba, biz çok hızlı evlenen bir çiftiz evlenme kararı aldık ailemize açıkladık sonrasında hamile olduğumu öğrendik ve üç ay içinde evlendik. İkimiz de 20'li yaşlarımızın başındayız. Eşim evlenmeden önce sürekli benimle...
Ailem karma mı yaşıyor?
Ben liseye giderken hizmetçi gibi kullanırlardı bir kuruş vermezlerdi saç boyama oje her şey yasaktı köle gibi yaşıyordum şimdi erkek kardeşim edepsizin biri oldu annem baş edemiyor sizce bu olayı neye bağlamalı kardeşim...
Fenerbahçe 3 - Samsunspor 2... Sarı lacivertliler 90+5'te şampiyonluk yarışına tutundu! Maçı nasıl buldunuz?
Evet arkadaşlar Fenerbahçe son derece kötü bir oyunla Samsunspor'u 90+5'te yendi. Maçtaki tartışmalı pozisyonları izledikten sonra güncelleme yapar veya yeni soru açarım. Maçı nasıl buldunuz?
Müslümanım ama Müslümanları sevmiyorum, bu imanımı ve İslam anlayışımı etkiler mi?
Müslümanım ama Müslümanları sevmiyorum kendime de iyi demiyorum ama eğer Yunus Emreyi , Hz. Mevlana , Said Nursi gibi hakiki İslam alimlerini tanımasam gerçekten İslam'a inanmazdım
Severek evlendiğin eşinden duygular bitince boşanmak haksızlık mı, devam mı etmeli?
5 yıllık evliyim severek evlendik bu süreçte kırgınlıklarımız ve kızgınlıklarımız karşılıklı oldu. Onur kırıcı bir durum oluşmadı ama eski duygu da değiliz bazen çok ilgili olurken bazen çok fazla görmezden gelebiliyoruz...
Ramazanda oruç tutarken nasıl kas kazanıp sağlıklı kilo alabilirim?
Fitness yapıyorum ama Ramazanda zayıflıyorum eriyorum nasıl kas kazanacağım kilo alıp şekilleneceğim :(( iştahım da kalmadı doğru dürüst protein alamıyorum
Kızların ölüp bittiği erkek modelini açıklıyorum?
2 çocuklu evli 35-40 yaşında doğulu esmer müteahhit. Bu model bir adamın isteyip de tavlayamayacağı kadın yoktur mesela. Sizc
Şu an radarınıza giren, kalp sahanızı işgal eden biri var mı?
KaSe halkı iyi akşamlar. Var mı aşk-ı muhabbet eylemek istediğiniz biri?
Erkekler neden wpye fotograf koyarlar?
Bir nedeni var mı yoksa canı istediği için mi?
Sürekli mutlu olmak mı? Yoksa acısı ve tatlısıyla bir hayat mı?
Sürekli mutlu olabileceğin bir simülasyon olsaydı katılır mıydın? Yoksa yaşamak acı tatlı her şeyi deneyimlemek mi isterdin... Delilik sorularına devam eheheh Her zamanki gibi anket yukarıdaki soru içindir...
Sevgilinizden güzel söz duymak mı sizin için daha değerli, size alacağı herhangi bir şey mi?
Sevgilinizden güzel söz duymak, sevgiyi birinci ağızdan hissetmek mi daha kıymetli, alacağı ufacık bir çiçek mi?
Ask insani Allah'a yaklastirir mi yoksa uzaklastirir mi, iliskiler imani nasil etkiler?
08 Mart ,2026 Pazar 23.42
Canım sıkılıyor ne yapıyorsunuz?
Bugün 10 saat telefon kullanmışım hayatsız gibi püüüüü
Size yemekleri kim getiriyor?
Diye soruyor Dr. Nowzaradan 😂 Ben de size soruyorum. Size yemekleri kim getiriyor / kim taşıyor? Djsjsjdj
Askere gider gitmez acemi birliğinde ne yapılır, gün boyu ayakta antreman normal mi?
Arkadaşlar erkek arkadaşım bugün 4'te teslim oldu ve o saatten akşam saat 10'a kadar antrenman yapmışlar hep ayakta durmuşlar ya bu kadar da olmaz her yer farklı mıdır yoksa erkek arkadaşımın şansımı ustabirliği nasıl olur?
Üniversitede kendimi çok yalnız hissediyorum, neden kimse beni arkadaş grubuna dahil etmiyor?
Off kendimi çok yalnız hissediyorum arkadaşım yok kimse bir yere giderken beni çağırmıyor yalnız hissediyorum 😥😥 Kendimi bilerek mi uzaklaştırıyorum anlamadım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer