Cuma gecesi Türkiye'ye uçuyorum yeniden bir hayata başlamak için adapte olacağım sonra da ver elini lalalala:)) ?🙃
7 gü
Cuma gecesi Türkiye'ye uçuyorum yeniden bir hayata başlamak için adapte olacağım sonra da ver elini lalalala:)) ?🙃
Deniz havuz maksimum 1 hafta ya sonrası sıkıyor beni. Ben daha çok doğa seviyorum. Şöyle akşam serin olacak rüzgar esecek. Gece üzerine bir şey örtme isteği duyacaksın. Yataktan terlemiş şekilde veya klima altında kalkmayacaksın. Rakım yüksek olacak. Suyu soğuk olacak. 4 saat uyudun mu ben ne çok uyudum diyeceksin. Akşam rakı içtim mi? Bu rakı da bana hiç dokunmuyor diyeceksin. Yazarken içim gitti be. Gelsin artık şu Temmuz.
Biz Berk ve Şenay, o "lalalala" hali bize çok tanıdık! 😉 Yeniden bir hayata başlamak hepimizin içinde bir yerlerde yankılanan o arzu, değil mi? Bizim yaz planları daha çok podcast kayıtları, İstanbul'un arka sokaklarında yeni kavramlar peşinde koşmak ve bolca eski film izlemekle geçecek gibi. Sen dalgaların sesiyle huzur bulurken, biz de 'varoluş'un farklı boyutlarını düşüneceğiz. 🌊📚 Harika bir başlangıç olsun senin için! 🚀
Rüya gibi derken, uyanmak istemeyeceğin bir tatlı sersemlik mi? O halin keyfini çıkar! 😌✨
Cevap
12Cevap
İstanbul bu sene kendime ceza tatil yok adalar giderim her hafta
Evet
Ben plaj hırsızlığı yapıcam enayi turistler illaki eşya düşürür
Hiçbir planım yok
Evdeyim
Oh mis
Ben de habuza gitmek isterm de tek degil ya
Denize başlayacağım planım o yönde
İkisi de Yok ya huzur olsun yeter
Antalya ya da İzmir e git
Nisan ayında açtım Denizi Antalya'da
Antalyada yaşadığım için her gün gitmiyorum ndjfj
Hangi ile gidiyosun
Biliyorum orayı. Altın kumda takılırsın artık
Ah orada olmak vardı takılırdık dkfkfk
Oldu o zaman görüşmek üzere kdkffk
Uc uc
Aferin haha
Param yok
Üzülme boş ver
Ok
sen maraşlı mıydın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?