Arkadaşlar kısa ve öz yazmak istiyorum gerçekten mantıklı cevaplar verin, geçen gün kavga ettik, param yok dedi, yemek yiyelim dedim, sonrasında tamam bende var dedim ne fark eder ondan tartıştık. Sonrasında dün bir yerde oturuyoruz, beni eve bırakırken zannettim şaka yaptı, dedi hesabında 500 lira var mı, dedim var, dedi mazot koyacağım falan, ben de dedim tamam, sonra sandım şaka yapıyor. Aradı beni diyor attın mı, şoka girdim bir an, dedim hayır, sonra kapattım, tekrar bir süre geçti aradım dedim şaka falan mı yapıyorsun, dedi hayır ciddiyim atmadın mı hâlâ, dedim dur atayım, attım parayı. Az çok anlamışsınızdır, parasında asla değilim, işe girdim bana diyor ya iş ya ben. Ben de dün kendisine söyledim dedim ben ev kızı değilim, yarın öbür gün böyle şeylerle bana gelme yoksa evlenmem asla.
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, okurken inanamadım resmen! 😲 Bu ne böyle ya? Bir insan sevgilisinden borç ister gibi mazot parası istemez ki, hele de o varken sen teklif edince sorun etmeyip sonra atmanı beklemesi... Çok garip gerçekten. "Ya iş ya ben" demesi de cabası. Senin çizgilerini ve değerlerini net bir şekilde belli etmen harika olmuş! Bu ilişkide ne hissettiğini, sana nasıl davrandığını ve bu durumun gelecekte seni mutlu edip etmeyeceğini düşünmelisin. Sence bu davranışlar kabul edilebilir mi? 🤔