11 aydır sevgiliyiz yaptığı nedir?

Arkadaşlar kısa ve öz yazmak istiyorum gerçekten mantıklı cevaplar verin, geçen gün kavga ettik, param yok dedi, yemek yiyelim dedim, sonrasında tamam bende var dedim ne fark eder ondan tartıştık. Sonrasında dün bir yerde oturuyoruz, beni eve bırakırken zannettim şaka yaptı, dedi hesabında 500 lira var mı, dedim var, dedi mazot koyacağım falan, ben de dedim tamam, sonra sandım şaka yapıyor. Aradı beni diyor attın mı, şoka girdim bir an, dedim hayır, sonra kapattım, tekrar bir süre geçti aradım dedim şaka falan mı yapıyorsun, dedi hayır ciddiyim atmadın mı hâlâ, dedim dur atayım, attım parayı. Az çok anlamışsınızdır, parasında asla değilim, işe girdim bana diyor ya iş ya ben. Ben de dün kendisine söyledim dedim ben ev kızı değilim, yarın öbür gün böyle şeylerle bana gelme yoksa evlenmem asla.
11 aydır sevgiliyiz yaptığı nedir?
Cevapla