Keşfet

Tüm Sorular

Cevapla 0 3

Öpüşünce neden el ve kol rahat durmaz?

Öpüşmek başlı başına çok güzel de erkeklerin eli hep aşağı kayiyo neden?
Cevapla 1 14

Şu an hangi yiyecek olsa düşünmeden yerdin?

Sarma. Biri sarma mı dedi? Saarmaa.
Cevapla 9 20

Aranızda hiç aşık olmamış, sevgilisi olmamış olan var mı?

Nedeni ne sizce? Ben hiç sevgili yapmadım mesela, artık muhafazakar ailem bile sevgili yap diyecek hale geldi:) Bir süre sonra sizde de bi alışkanlık oldu mu? Bir yandan da aşka duyduğum bir özlem var o ayrı tabi.
Cevapla 5 8

Eski sevgiliyi nişanlısı ile el ele gördüm hafızamdan gitmiyor?

Ayrılığın 15-20 gününe yeni birisini bulup sosyal medya kalpler koyup nişan yaptı bana çok şeyler yaşattılar safça sevmiştim onu olaydan 6 ay geçti ama yolda gördüm dün el ele nişanlısı ile gülerek gidiyordu değişmiş...
Cevapla 4 0

Aşırı Sinirli ve hırçın biriyim benimle kimse evlenmezmi?

Sadece bu değil bazı sorunlarımda var yani sıkıntılı biriyim biraz kimse evlemezmi benimle
Cevapla 0 7

Seri katil olan dexter?

Dexter'ı izliyorum, 2. sezon 4. bölümdeyim. nasıl bi dizi sizce?
Cevapla 3 3
Cevapla 3 2

Ya yardım edin lğtfen yalvarıyorum?

ben bir uygulamaya bağımlıyım siliyorum ama gene yüklüyorum yüklemek istemiyorum ama yüklüyprum play storeye şifre koydım sonrada farklı bir hesap ile gene yükledim bunu nasil temeli engellerim nolurrr
Cevapla 1 5

Bir film önerir misin?

sürükleyici olsun matrix gibi mesela biraz beyin yorması hoşuma gider
Cevapla 2 0

İncel (ezik) erkekler neden bu kadar arttı?

hayattaki tek çabaları kadın bedenine ulaşmak olan ulaşamayınca da deliye dönen bir grup. burada da karşılaştım çok kez.
Cevapla 11 31
Cevapla 2 4

Dostluk kavramına inanıyor musun?

Bence bu zamanda kimsenin dostu yoktur
Cevapla 2 1

Kızlar evde yalnızım ne tür film önerirsiniz bana?

Evde yalnızım ne yapacağıma karar veremiyorum, sohbet edecek var mı? Dert dinlenir.
Cevapla 3
Cevapla 1 2
Cevapla 3 2

Eski sevgilim burada mıdır acaba?

Eski sevgilimmm burada mısın İsmail 🥲
Cevapla 4 9

Çok mu abartiyorum canlarım ciğerlerim?

Sırf enişteciler gibi olmamak için kardeşimden hoşlanan kişilere karşı kötü davranıyorum ve onları bazen Yok sayiyorim bazen konuşmuyorum böyle saçma bir huyum var
Cevapla 1 6

Kimlik nasil kazanilir? Persona kazanmak icin birseyler yasamak mi gerekir yoksa bilincimiz kendi mi olusturur zamanı gelince?

Heryastan herkesin kendine özgü düşüncesi olacagindan eminim, fikirlerinizi okumak isterim Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla 1 3

Sevgilim bana çok ucuz bir insansın dedi?

Sizce ayrılmalı mıyım ve dayanamadım çok pişman olduğunu söyledi barıştık ama yediremiyorum kendime napmam lazzım
Cevapla 6 10

Dizel Araçlar Neden Artık Üretilmiyor?

Sanırsam sadece Fiat üretiyor.
Cevapla 4 4

Bir ilişkiye başlamadan önce ‘geçmiş’ konuşulmalı mı yoksa dokunulmamalı mı?

Sizce bu açıklık güven mi getirir, yoksa kıyas ve huzursuzluk mu?
Cevapla 36 41

Zengin değilim, ailemin de durumu yok, sağlık mezunuyum atama yok, işte bulamıyorum bir kadın olarak nasıl geleceğimi kuracağım?

Çok yoruldum. Şanssız olmaktan, sıfır olmaktan. Buna da şükür. Ama herkes bi yerden avantaj sağlıyor. Benim hiçbir şeyim hiçbir ön ayak olacak kimsem yok. Atanacak puan alamadım 82.6 aldım, özelde de iş bulamadım. Ailemin...
Cevapla 1 7

Karşı tarafa belli etmeden yazılan aşk sözleri mesaj verecek?

karşı tarafa belli etmeden yazılan aşk sözleri ama sadece mesaj verecek imkansız aşk sözleri olarak ne önerirsiniz?
Cevapla 1 0

Hayat fazla sıkıcı değil mi?

Kendimi hangi işle meşgul etsem de artık sarmıyor her şey çok sıradan manası yok
Cevapla 2 2

Bana içinizden geçen güzel bir şey söyler misiniz?

Biraz değersiz hissediyorum. Bir güzelliğim bir önemim yokmuş gibi. Bir yandan değerli hissetmeye bu denli ihtiyaç duyan taraf olmak da kötü geliyor. Bilmiyorum sizin de böyle hissettiğiniz oluyor mu, belki içinizden...
Cevapla 2 11

Çocuğumla hiç bı yere sigamadik ben nasıl yol cizeyim nerden baslayim sifirdan?

Bı slklk yaptım evlendim ailemde goremedimi dışarda aradım. Adam içip bana sarıyordu mantıken ayrıldım çocuğumla kimse kabul etmedi sığınma evlerinde orada burada süründük. Zar zor ailem kabul etti başta sorun yoktu. Ama...
Cevapla 3 5

Siz hiç gelmeyecek birine sadık kaldınız mı?

Terk etti beni yokluğuna bile sadığım başkasını da sevemiyorum..
Cevapla 3 13
Cevapla 13 56

Acı ama gerçek bir şey?

Acı ama gerçek bir şey söyleyin?
Cevapla 12 10

Sekste başka birini düşünmek ne kadar yanlış?

çok hoşlandığım ve yükseldiğim bir bey var ama sevgili değiliz başkalarıyla yatarken o aklıma geliyr onu hayal ediyorum ve karşımdakine üzülüyorum nasıl geçer
Cevapla 4 40

Size nispet yapmakla meşgul olan eski sevgilinize karşı siz de nispet yapar mısınız?

Selam Gençlik 🐺🍎🇹🇷♾️ #QueenWolf #KurtKraliçe #Wolfism #KurtKraliçeTubaSueda 🐺🍎🇹🇷♾️
Cevapla 9 6

Yay erkeği döner mi lütfen okuyunn?

3 ay önce kavga ettik ve ikimizde birbirimize kırgın ve sinirliyiz hep karşılaşıyoruz tanışmadan öncede böyleydi neyse 2 hafta önce karşılaştık ama görmemiş gibi yaptım arabasının kapısını çarptı gitti. 3 gün önce ki...
Cevapla 2 10

Taner tolga tarlaciyi izleyen var mı ?

Ne güzel tiktokta manyak manyak yayınlar açıyodu nereye kayboldu bu
Cevapla 1 11

İnstagramdan msja atılan kalp emojisi neyi ifade ediyo?

Konuştuğum bi kız vardı muhabbet ediyoduk msjıma cevap vermeyip kalp emojisi attı sizce bu ne demek oluyo flört sinyallerimi veriyo
Cevapla 2 1

Nasıl bir kadın sizde hızla uzaklaşma isteği uyandırır?

Dürüst olun lütfen. Kırılmada yok sadece gerçeği bilmeyi istiyorum. Anlamadım ki hani çevremde bi erkek sinek dahi olsa resmen kaçıyor. Bişeyde yapmıyorım. Rahaysız ediyorum desem, yemin ederim yapmıyorum. Genel anlamda...
Cevapla 2 20

Yüzünüze gülüp arkanızdan konuştuklarını anladığınız kişileri yüzler misiniz?

Selam Gençlik 🐺🍎🇹🇷♾️ #QueenWolf #KurtKraliçe #Wolfism #KurtKraliçeTubaSueda 🐺🍎🇹🇷♾️
Cevapla 8 3

Buradaki yapay zekalar ile ya da başka yapay zeka uygulamasıyla hiç dertleştiniz mi?

Bence harika bir şey. İşle ilgili sorun yaşamıştım. Bana çözüm kartı bile hazırladı 😂😂
Cevapla 74 67
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨