27 yaşındayım hiç sevgilim olmadı deniyorum çabalıyorum olmuyor çok üzülüyorum halime n'apacağım?
Kendin ol dediler oldum özgüven dediler oldum kendine güven dediler kendime güvendim rahat konuşabiliyorum artık fazla üstüne düşmemeye dikkat etmeye çalıştım canı sıkkınsa üzerine gitmedim her gün gelince mi üstüne...
Kıvanç ve çağatay yaş aldıkça daha yakişikli olmuyorlar mı?
Adamlar yıllanmış şarap misali valla Tütütütü maşallah nazar değmesin Cidden çok güzeller
Pilavın yanında turşu yenir mi?
Bence her pilavın yanında turşu gitmez mesela pirinç pilavının yanında pek gitmez ama sebzeli pirinç pilavı ya da mercimekli bulgur pilavının yanına turşu bence iyi gider özellikle de salatalık, biber ya da domates...
Arkadaşlar ben mi fesat düşünüyorum😂 Fikir belirtin lütfen niyeti neydi bu beyin?
Deniz kıyısında oturuyordum bir çocuk geldi bana fotoğraf çeker misin dedi çektim birkaç tane sonra gitmedi duruyor hala beğenmediysen başka çekeyim dedim yok dedi birini mi bekliyorsun dedi yok dedim...
Niye kendime acı cektirmeyi seviyorum?
Zamanında çok sevdiğim biriyle biz olamadık ama kopamadik da arkadas kaldık. Şimdi ne zaman biriyle olcak olsa çok ağır geliyor, dinlemek... gözlemlemek... bir de ara sıra randevulasip görüşüyoruz. Bunu neden yapıyorum...
Niyeti nedir merak mı? Ve t@ciz mi etmiş oluyor?
Otobüste benim önüme diagonal olarak oturmuş olan çocuk durağımda inmek için kalkarken üst bacaklarıma bakıyordu bilerek ya da bilmeyerek nedenini bilmiyorum ama bakıyordu. Niyeti nedir merak mı? Ve t@çiz mi etmiş oluyor?
Sizce kurtlar vadisinin en efsane sahnesi hangi sahnedir?
O meşhur kumarhane basını gerçekten efsane bir sahne.22 yıl öncede gözlerime inanamıyorum , halen izlerken inanmıyorum. Çakırın tombalacıyı katlettiği sahne dünya de eşi benzeri olmayan bir sahne. Oscarlık bir sahne....
Psikolog var mı aranizda. Takintilardan nasıl kurtulurum?
Psikolog var mı aranizda benim takintilarim var da onları nasıl aşabilirim
İşyerinde sevgilisi olan ve aynı zamanda evlenecek olan birisiyle bir gecelik kaçamak yaptık ama sonra ne o yazdı ne de ben ne olacak?
O gece her şey güzeldi ama sonraki gün ne o mesaj attı ne de ben. Normalde yazardı kendini suçlu hissettiği için mi geri çekilmek istedi sizce? ama öyle olsa o gece yaşanmazdı. Bana o gece dedi ki sevgilim var evlenicez....
Zeki biri değilim safım bir şey beceremiyorum okul hayatım olsun iş hayatım olsun hiç bir şeyi beceremiyorum çevrem zorba insanlar?
La dolu ve hiç biriyle uzaklaşamiyorum özellikle aile denilen samimiyetsiz ve her zaman bana köstek olup özsaygımı kaybetmem için elinden geleni yapan kişilerdrn... kimseyi sevmiyorum kimsede beni sevmiyor herkesten...
Apple hesabıma kart kaydedemiyorum, çözümü var mı?
Yurtdışında iPhone 16 promax aldım ve Polonya'da kullanacağım için hesap Polonya hesabı ama sorun şu ki Polonya kartımı kaydedebiliyorken Türk bankasındaki kartımı kaydedemiyorum, geçersiz kart numarası diyor veya...
Ne yapıcam bu durumda?
Bahceds besledıgım kedı kusmakdan zayıfladı ölmesınden korkuyorum artık beledıyeyı cagırdım kızdılar neden sureklı cagırıyorsunuz dedıler iyide işlerı bu degılmı bız alın goturun tedavı ettırın dedık alıp goturmuyoruz bız...
Radyoloji kazanmak çok mu zor?
Napip edip kazanmam gerekiyor çalışıyorum da insallahhh kazanirimmm
Sevdigim bu kisiyle profil yapinca aynı?
Ben mavi giydiğimde sevdiğimde giydi bu kişiyle İstanbul'da profil yapti ben siyah giydiğimde sevdiğimde giydi bu kişiyle ayna pozu yaptı sevdiğim bu kişiyle profil yapınca gözü kapalı yapıyor ve ayni gülüş bu kişiyle...
Üniversite mezunuyum kasiyerlik işine girdim çalışamıyourum psikolojiim bozuldu kendime ayıracak vaktim yok?
Sürekli ağlıyorum bugün 2. Günüm sanki her şey rüya gibi uyanacağım ve evde olacagim gibi hiç mutlu değilim nasıl sabredeceğim bilmiyorum herkes mutlu da bi ben böyle zorlanıyor gibiyim kimseyle de paylaşamıyorum kendi...
Evin içinde külotla rahat etmek garip mi?
hayır erkekler de boxerla dolaşıyor perdeler de kapalı öyle dolaşmak istiyorum tüm kızlar pijama seviyor ama ben mi garibim normal külot yani fantezi bişeyi değil
Şimdiye kadar hiç hacklediniz veya hacklendiniz mi?
Yani şimdiye dek hiç sosyal medya veya e-mail hesabınız çalındı mı?
Kurtlar vadisi gibi dünyada detaylarla dolu bir dizi daha var mıdır?
İzlerken artık burunlarına kaşısalar , acaba gizli bir mesaj mı diye düşünüyorum.
Yaprak Sarmasının püf noktaları nelerdir?
Merhabalar, ilk defa sarma yapacağım. Malzemeleri az çok tahmin edebiliyorum ama hazırlarken nelere dikkat etmeliyim, püf noktaları nelerdir? Bir de içine en çok ne yakışır bana tüyo verir misiniz?
Saçlarinda açıcı kullanan biri varsa yardımcı olabilir mi?
Saçlarım ıslakken baya sakız gibi olmaya başladı 1 ay içinde rengini değiştireceğim nasıl düzeltebilirim sadece islakken böyle oluyor kuruyunca çok sağlıklı duruyor
Önceden keko olmuş ama askerden sonra düzelmiş erkek?
Sevgilim önceden keko gibiymis yürüyüşü ondan sonra habire kavga etmek istermiş falan ama askerden sonra düzeldim dedi
Hangisini alayim sizce hangisi iyi?
13 un 2 yıl güncellemesi var 16e kac yıl alır guncelleme bilen var mı
Allah adaletli mi sizce?
Sorgulamıyorum haddime de değil sadece birimizi kısa birimizi uzun birimizi zengin birimizi fakir birimizi güzel birimizi çirkin birimizi zayıf birimizi kilolu yaratmasındaki mantıığı anlayamıyorum
Telefon kılıfı kadar gereksiz bir şey var mı?
Kim icat ettiyse😂😂telefonlar zaten kaba bi de kılıf takıyorlar
Çıkma teklifi geri gelir mi?
Gelmeliiiiiii 🔊 bide ayrılık msjı Niye foton gitti beni mi engelledin 🤷🏻♀️🤣
Eski çağlarda yasasaydiniz Moğol ordusunamı katılırdınız yoksa Osmanlımı sebepleri ile beraber yazar mısınız?
Ben Moğol çünkü onlar bana gercek Türk ordusu gibi geliyor ve her nokerleri askeri deha dünyanın en iyi stratejilerinden birine sahipler.
İki üniversite okunur mu?
Hem açıktan hem de fakülte olarak 2 üniversite okunabilir mi? Bir üniversiteye giderken açıktan uzaktan başka bir bölümde okunabilir mi?
Adını soyadını nasıl bulabilirim?
Şokta çalışan çocuk var hiç adını soyadini bilmiyorum nasıl instegramini bulabilirim şoka daha gelmiyor da nasıl bulabilirim adını soyadını
Sanki öyle bence?
Bahçeli yakında mefta olacak sanki toprak bekliyor görüntüsü öyle Erdoğan da pek iyi görünmüyor onun da mefta olması yakın sanki sizce?
Zoratenin kullanıyorum ama hala sivilce izlerimin kırmızılığı geçmedi?
4. Ayımdayım sivilce çıkmıyor iz var sadece ama o kırmızı sivilce izleri hala duruyor solmuyorda geçmiyorda doktorsa 5. Ayda bitiririm dedi geçmeyen 1 ayda mı geçecek ilaç kullanmama rağmen böyle kalır mı kullanan...
Bir eş adayı var ve evdeki huzursuzluktan kaçmak için evlenmeyi düşünüyorum mutlu olur muyum?
Ben 22 adam 35 yaşında bir kere nişanlılık geçirmiş sonra kız evlenmeden inthr etmiş sözde kızın psikolojik sorunları varmış ve bir kere de evlenip boşanmış. Bir kere dışarda oturduk yan masada onun teyzesi ile ablam...
Lazere gidicem ve çok utanıyorum süreç nasıl oluyor bilgisi olanlar paylaşabilir mi?
Daha randevu bile alamadım çok utanç verici geliyor 🙈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer