Kariyer kapısından gönüllü stajı acıklaman var mi?
Ya ben başvuru yaptım teklif yok sonradan da gelebilir diyolar öyle Bişry mi var mı artık gelmez mi?
Hangisiyle başa çıkmak sana en ağır geliyor: kırgınlık mı, kıskançlık mı, öfke mi?
Bazı duygular içten içe yer eder, kolay kolay geçmez. Senin için en yorucu olan hangisi, en çok hangisinde takılı kalırsın? #flankes
Ulusal staj programında bölümümün Türkiye geneli ortalaması 132 benim puanım 118 telif gelme ihtimali yok değil mi :( ?
Sadece bu staj programını bilenler yorum yaparsa sevinirim
Hangi gelenek artık tamamen kaldırılmalı ve neden?
Örn: Başlık parası, kız isteme ritüeli, erkek çocuğa miras önceliği…
Ermeni diasporası hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bence bunlar terör örgütü PKK'dan bile daha kötüler
Arkadaslar acill?
Arkadaslar saglık bakanlığı iskura ilan actı klinik destek elemanı olarak basvuru yaptım bi akrabam demis ki senin ismini gördüm basvuru yaptığımı görebilir mi? Nasıl görebiliyorlar yoksa beni denemek icin mi sordu
Afra Saraçoğlunu güzel bulmayan ben miyim?
Kızın çekici bi yanı yok ve beğenemiyorum niye bu kadar abartıldı anlamadım
Kendi animasyon çizgi filminizi yapıcak olsanız nasıl yapardınız?
Selam. Kendi animasyon çizgi filminizi yapıcak olsanız nasıl yapardınız? Hayal gücünüzle yapıcağınız bi çizgi film nasıl bi çizgi film olurdu?
Bu dünyada çok istediklerinize kavuştunuz mu?
Mahşere kalanlar var mı? 🌸 🤲 Sağlık dışı herşeye kavuştum sanırım (çocukluktan kalma nöbetler 🤒)
Gürültüye gelemiyorum?
Nasıl anlatayım bilmiyorum ama bende böyle bir şey var senelerdir en ufak sese tahammülüm yok sanki o ses beynimin içine giriyor gibi hissediyorum çıldıracakmış gibi oluyorum en çok rahatsız edici sesler kuşlar rüzgar...
Kizlar yardım edin?
3 yılık bı ilişkim vardı kıza bı hafta boyunca soğuk yaptım sinirli tavırlıydım nedenini bilmiyorum dediki ara verelim bana Zarar veriyosun izin vermedim sonra bı hafta geçti ayrılmak istediğini söyledi ayrıldık 20 gün...
Kindar mısınız?
Saçmalama tabi ki kindar değilim. Sadece beni üzeni, ortadan ikiye kırarım 😂
Askerde kişisel bakım?
Askerde deodorant, rol on, traş kremi, traş losyonu gibi ürünleri sokmak serbest mi?
Sabahları kahve içmeden kimseyle konuşamayanlar burada mı?
Sizin için öğlen olmuş olabilir ama ben daha yeni uyandım 🤦🏻♂️ #flankes
Erkeklerle sohbet ederken neden konu cinselliğe gidiyor?
Bu olay benim erkeklerden nefret etmeme sebep oluyor hiçbir erkekle oturup sohbet edemiyorsun konu her şekilde cinselliğe gidiyor kısa ve öz neden?
Yarım lazımm acillllll yaaa?
Ben liseyi hiç okumadım açıktan başlamak istiyorum açıktan liseyi bitirdikten sonra açıktandan üniyi okuyup bi meslek edinmek istiyorum fakat hiç bi ilgi alanım yok meslek konusunda ben kolay atanacak bi meslek istiyorum...
Isparta'da ne yenir nerede gezilir?
Kirazlıdere Tesislerine geldik. Isparta şiş yedik. Lezzetliydi. Manzara da güzel. Cam teras var. Başka görmeden gelme, yemeden dönme dediğiniz neler var? Tatlı tavsiyesi alırım
Neden böyle diyor ki?
Eşim e neden sessizsin dedim keyifsizim dedi neden dedim sessiz kaldı cumaya gitti. Üzüldüm
Bu olayın farklı bir tarafı nasıl olabilir?
Şimdi eski sevgilimle medeni bir şekilde ayrılmıştık. Aradan 1 yıl geçti ve tekrardan konuşmaya başladık. Birlikte olduğumuz zamanlara ne kadar özlem duyduğumuzu belirttik. Ve bu 1 yıl boyunca neler yaşandığını anlattık....
İnsanın kendini beğenmesi neden ego olarak adlandırılıyor ki?
Kendimi güzel bulmamın egoyla ne alakası var insanların o kadar özgüveni düşmüş ki bunu hemen ego olarak görüyorlar komik
Ayakkabıma posca kalemle çizim yapıcam kıyafetlerimede buna uygun vernik bulamadım?
Baya araştırdım ama hep ahşap verniği var giysiler kumaşlar için sprey şeffaf vernik öneriniz var mı acaba
Stalk yaparken başınıza gelen en utanç verici olay neydi?
sizce ben yanlışlıkla beğenmiş miyimdir..
Senin de mi insanlara çabuk bağlanma huyun var mı?
Çabuk bağlanmak sence bir zayıflık mı? #flankes
Bu dünyada iyilik yapıp da niye kötülük görüyoruz?
İnsanları kullanmak bu kadar kolay mı
Hangisi daha kötü?
sevgilinizin sizden once eskorta gitmesi mi yoksa random sitelerden sexting yapmasi mi
Hukuk mu okumalıyım yoksa hayalim olan arkeolojiyi mi?
23 yaşımdayım. Seneye eşit ağırlıktan sınava girmeyi planlıyorum. Çocukluk hayallerimden birisi arkeoloji okumaktı ama ülkemizde maalesef ki iş imkanı yok denecek kadar az. Ama ben Bilkent Üniversitesi'nde burslu okumayı...
Herşeyi bırakıp yurtdışına yerleşme düşüncesi doğru mu sizce?
Bir karım 3 çocuğum var. Karımla ayrılmayı düşünüyorum çünkü hiç ortak noktamız yok ve hiç anlaşamıyoruz. Liseye giden ortancı kızım benimle gelir büyük ihtimalle. 16 yaşında ve 8 yaşında küçük olan kalacak şimdilik....
18 yaşındayım saçım aşırı derecede dökülüyor 0vurdum işte tekrar çıkması için ne yapmalıyım?
Arkadaşlar 2kez maya uyguladım bir kez sarımsak ve 2 kez biberye suyu sıktım hazır biberiye suyu sıkmıştım geçen yıl ondan sonra daha fazla döküldü şimdi aşırı derecede dökülüyor d vitamini aldım 4gün oldu kaç güne durur...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer