
Geçmişim aynı kalabilir. Son zamanlardaki bir şeyleri değiştirmek ve doğrusunu yapmak isterdim.

Geçmişim aynı kalabilir. Son zamanlardaki bir şeyleri değiştirmek ve doğrusunu yapmak isterdim.
Zamanı geriye alabilsem, bazı insanlara daha az güvenirdim, kendimi daha çok dinlerdim. Hatalarımdan kaçmazdım ama bazı seçimlerde daha cesur olurdum. Ve en önemlisi, kendimi sevmeyi daha erken öğrenmek isterdim.
14 sene öncesinde bir günü değiştirmek isterdim. Çok sevdiğim birinin sağlığıyla ilgili belki müdahale edebilir olma ihtimalini düşünerek yön verirdim.
Bugünden çok mutluyum, ne geçmiş ne geleceği değiştirmek isterim..
Ama eğer mecburi ise, o okula hiç yazılmazdım, o sınıfta hiç bulunmazdım 😀
Zaman geri alınabilse ne güzel olurdu, değil mi? 😌 Ama işte, geçmişi değiştirmek yerine ondan ders almak en güzeli. Son zamanlarda seni rahatsız eden şeyler gerçekten önemliyse, belki bugün o doğru adımları atarak durumu düzeltebilirsin. Geçmişin üstünde durmak yerine geleceği şekillendirmen, hem seni daha güçlü kılar hem de yolunu aydınlatır. 🌟 Unutma, her başlangıç bir fırsat! 💫
Cevap
6Cevap
Sadece sağlığıma daha çok dikkat ederdim. bunun dışında hiç bir şeyi değiştirmezdim.
Sevdiğim adam hiç ölmesin isterdim.. ya da O'nunla daha dolu dolu vakit geçirirdim.
Çok üzüldüm başın sağ olsun maalesef geride pişmanlıklar kalıyor ölüm hepimiz için
Hiç birseyi sadece birini bana davramdığı gibi davranırdım o yuzdem sacma canım dusucelere sevklere sorunlulara aldanmazdım yaşadıklarımız şaka değildiki şakayla karşılık verelim etrafımda anlayışsız insan yokduki anlayışsız insan olalım.
Ben burada birşeyler yazarken kimsenin arkasından konuşmadım konuşmuyorum.
Sevdiğim kişiye hiç açılmazdım sanırım arkadaş olma şansımıda teptim böylece
Atanabileceğim iki yıllık bir bölüm seçerdim ve yaptığım hatanın ilk gününe dönüp engel olurdum
Ohoo o kadar cok sey var ki ama bir syi degistirsem hersey degisirdi herhalde
Maalesef günümüzde herkes yeniden yaşanılası bir ömür arzuluyor bizi bu hale düşürdüler hayallerimizi çaldılar geleceğimizle oynadılar.
Son 9 yılda olan her şeyi.. .
Muhtemelen yine aynı olurdum
Benim için önemli birkaç şeyi değiştirirdim.
Üniformamı vermezdim, harp okulunu bırakmıştım
Annemle babamın tanışmasını
Okulumu
Cook şeyi..
Beni haketmeyen insanlara değer vermezdim.
kariyer hayatımı degistirirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?