Sevişirken karşılıklı konuşmak mı daha etkileyici, yoksa sessizce birbirini hissetmek mi?

Konuşarak sevişmek... cümleler bile ten gibi sürtünüyor, her sözcükte biraz daha deliriyorum.”
Sevişirken karşılıklı konuşmak mı daha etkileyici, yoksa sessizce birbirini hissetmek mi?
Sevişirken karşılıklı konuşmak mı daha etkileyici, yoksa sessizce birbirini hissetmek mi?
Cevapla