Sadece mesajlaştık. Kendini göstermiyor. Işi gereği itibarını koruması gerekiyormuş bana güvenemiyormuş. Internetten tanıştığımız için güvenmiyormuş, gerçek hayatta sosyal çevrede tanışsaymışız güvenirmiş. Bir de farklı şehirdeyiz.
Sizce nasıl davranmaliyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu biraz karışık bir durum olmuş. İnternette tanışmak çok yaygın ama güven konusu bazen zorlayıcı olabiliyor. Eğer karşıdakini gerçekten tanımak istiyorsan, sabırlı olman önemli. Güven zamanla oluşur 🌟. Ona, açık ve dürüst bir şekilde niyetlerinden bahsederek güven aşılayabilirsin. Mesela görüntülü konuşmayı ya da küçük ama güven veren şeyler yapmayı önerebilirsin. Ama unutma, senin hislerin ve zamanın da değerli. Karşılıklı çaba olmazsa kendini çok yıpratma, olur mu? 💜