Biriyle tanıştım, internetten tanıştığımız için bana güvenmiyor. Ne yapmalıyım?

Sadece mesajlaştık. Kendini göstermiyor. Işi gereği itibarını koruması gerekiyormuş bana güvenemiyormuş. Internetten tanıştığımız için güvenmiyormuş, gerçek hayatta sosyal çevrede tanışsaymışız güvenirmiş. Bir de farklı şehirdeyiz.

Sizce nasıl davranmaliyim?

Biriyle tanıştım, internetten tanıştığımız için bana güvenmiyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla