Aşka olan inancımı kaybettim sanırım yakışıklı biri bana yürüyünce istemem normal mi?

Bı anlık bir heves gibi sonrası yok buz gibiyim sadece yemek yemek istiyorum aşk istemiyorum erkekleri istemiyorum ne yapabilirim obezite olacağım diyet yaparken aç kaldığımda delirecek gibi oluyorum
Aşka olan inancımı kaybettim sanırım yakışıklı biri bana yürüyünce istemem normal mi?
Cevapla