Kendimi güzel hissediyorum ama sebebini bilmem ki bana yürüyen erkek yok nedendir?

Eskiden böyle hissetmezdim pek inişli çıkışlıyım ama güzel görmeye başladım kendimi. Ne bileyim anlayamadım😪 hiç bana yürüyen erkek olmasa da... onu anlamadım.

Kendimi güzel hissediyorum ama sebebini bilmem ki bana yürüyen erkek yok nedendir?
Cevapla