Sorular: Aile & Toplum
Evlenip de gerçekten mutlu olan var mı?
Neden evlilerin çoğu mutsuz oluyor yani benim gözlemlerime göre? Evliyken mutlu olmak gerçekten denildiği gibi zor mu
Evlenmek mi daha huzurlu yoksa bekar kalmak mı daha özgür hissettiriyor?
26 yaşındayım nişanlıyım evlenmekten korkuyorum Allah korusun anneme babama bişi olursa yuvam olsun istiyorum tek kalmaktan korkuyorum. Benim gibi düşünen var mı?
25 yaşında evlenmek erken mi?
Bence erken 30 ideal Sevgilimle aynı evde yaşarsam 30 yaşında evlenirim ama ailem izin vermiyor ne yapmaliyım 25 yaşında evlen aynı evde yaşa diyorlar ben erken olduğunu düşünüyorum
Kısa boyum yüzünden ailem ve arkadaşlarım sürekli dalga geçiyor, ne yapmalıyım?
boyum 1.54 aile buluşmalarında falan teyzemler kuzenlerim anneannem dedem falan buluşuyoruz yemek yiyoruz o sofrada 2 saat oturuyorsak 1 saati sırf benim boyumdan bahsediliyor neymiş 22 yaşıma kadar uzayabilirmişim falan...
Evlenmek ataerkil bir yaşayis şeklidir bunu nasıl kabullenir sizce bir insan?
Evlenmek bir erkeğin kirli donlarini yıkamak ne için evlenirsen evlen akıl dışı toplum istedi diye kadınların evlenmesi çocuk yapması ailesi istedi diye evlenmesi dünyanın en onursuz eylemi evlenirken mükemmel hayatım...
Ölümü istemek neden kötü algılanıyor?
Ben bunu heryerde söylüyorum ölsemde gitsem artık diye bitsekde gitsek der gibi dkdkd neden şaşırılıyor anlamadım herkes dünyayı yaşamayı sevmek zorundamı bak gene uyandım aw
Küçükken sizi de leğende yıkamışlar mı, çocukluk anılarınız var mı?
Bir leğen, iki yer sofrası asla unutulmaz nostaljiler.
Evlendikten ne zaman sonra alısırım evliliğe?
düğünüme az kaldı cok kötü hissediyorum normal mi bu duygular.
Türkiyede insanların çoğu kötümü?
Gerçekten şöyle hayatıma bi baktım hep kötü kalpli fesat kıskanç insanlar denk geldi hep iyileri ezen efendi insanları ezen insanlar gördüm umudum bitti
30 yaşındayım ama ailem hala bana çocuk gibi mi davranıyor, normal mi bu durum?
Benim evet 😅 pek birey yerine koymuyorlar kahvaltımı babam hazırlamis gidio yapacagim şimdi yatarken bana dışını fircala ilacını iç şunu yap bunu yap der ve benim üniversite hayatımda aile yanında geçti 😅 bundan sonra...
Nişan takıları kimde kalır?
Erkek tarafı nişano attı. Şimdide takıları istiyorlar. Verir benim ailem öyle altının peşinde değiliz ancak basit sebeple atıp düğüne iki ay kala ortada bıraktı beni. Altınları vermelimiyim dinen ya da hukuken bunun...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer