Arkadaşlarının yanlış kişilerle arkadaşlık yapması durumunda tavrın ne oluyor?

Örnek veriyorum. Bir arkadaşım, ne olduğunu bildiğim biriyle arkadaşlık yapıyor ve kendisi hiçbir şeyin farkında değil. Bu tür bir insanla olduğu için ben de ondan uzaklaşıyorum. Gidip uyarmak bana abes geliyor. Kimsenin hayatına karışmak istemiyorum ve kendi bulmalı o kişinin gerçek yüzünü. Siz bu tarz bir durumda nasıl bir tavır sergiliyorsunuz?

Arkadaşlarının yanlış kişilerle arkadaşlık yapması durumunda tavrın ne oluyor?
Arkadaşlarının yanlış kişilerle arkadaşlık yapması durumunda tavrın ne oluyor?
Cevapla