Kötü biri olmayan ama yakın arkadaş da olmak istemediğiniz birine karşı nasıl davranırsınız ne dersiniz?

Bir arkadaşım var kız yani normal arkadaş. O ağırbaşlı bi kız ben daha eğlenmeyi seven birisiyim. Biraz daha özgürlüğüme be bağımsızlığıma düşkünüm o ise daha beraber olalım her şeyi beraber yapalım kafasında duygusal tatlı bi kız. Hayatımda olmasın istiyorum ama bunu nasıl yapacak ne dicem ne yapmam lazım bilmiyorum çok bunalıyorum kendimi sıkışmış hissediyorum.

Kötü biri olmayan ama yakın arkadaş da olmak istemediğiniz birine karşı nasıl davranırsınız ne dersiniz?
Cevapla