Gereksiz alınganlık yapan arkadaşınıza nasıl davranırsınız?

Derdini yazıp anlatıyor bana ama düzgünce yanıt versem de yanlış anlıyor ve bunu mantıklı bir şekilde yapmıyor. Sanki özellikle öyle anlamaya çalışıyor gibi. Aramı kesemem çünkü bana zararı yok ve onu çok seviyorum 6 yıldır arkadaşız. Hatta birbirimizin en yakın arkadaşıyız. Son zamanlarda biraz soğuk gibiydi ve bunu ona söylediğimde pek tepki vermedi. Bu arada sosyal bir çevresi yok, sanaldan insanlarla tanışmaya karşı. Hatta çok çekinik sanalda ve reelde. Yani başkası da yok. Duygusal olarak zor bir dönemden geçiyor olabilir elbette ama bu anlattığı şeyler her zaman olan şeylerdi. Bazen onu mutlu etmeye çalışıyorum bazen ise kendisine odaklanması için güzel konuşmalar yapıyorum. Bir dönem sanaldan tanıştığı ilk oğlan için işlerim olmasına rağmen inatla beni arardı. O zamandan sonra beni sıkboğaz etmedi çünkü sitem etmiştim. Kendi sağlık sorunları ve eğitim hayatı ile pek ilgili değil, aile içinde olan saçma şeylere takılıyor ve büyük şeyler de değil yaşananlar. Örnek vereyim anne ve baba arasındaki kumanda kavgasını çok içselleştirip kendi kendini üzüyor mesela. Gereğinden fazla duygusal birisi oldu son zamanlarda.
Gereksiz alınganlık yapan arkadaşınıza nasıl davranırsınız?
Cevapla