Biliyorsunuz böyle paylaşımları sevmem ama yapmasam içimde kalırdı, her şeyi unutursun da oturduğun yerden birinin kuyruğuna basışını unutamazsın😃😌💅 Allah'ım hep böyle devam etsin çekirdeğimi alıp geliyorum😋
Görsel temsilidir. (Vesikalık)

Biliyorsunuz böyle paylaşımları sevmem ama yapmasam içimde kalırdı, her şeyi unutursun da oturduğun yerden birinin kuyruğuna basışını unutamazsın😃😌💅 Allah'ım hep böyle devam etsin çekirdeğimi alıp geliyorum😋
Görsel temsilidir. (Vesikalık)

Genelde kimseyle sorun yaşamadım ama 2 sene öncesinde bir kere başıma geldi kıskançlık yüzünden hakkımda soru açmıştı yalan iftira soruları açmayı açık birisi, sadece ben değil burdaki üyeleri herkesin başına geldi tesadüfen öğrendim.😃 Kadınlara çok takıntılı biriydi, "ruh hastası" diyenler oldu. Bu sitede ilgi arayış içinde olduğunu sonradan anladım, kendisi de rahatsız, yazık olmuş. Ama yaptıkları muhakkak yerini bulmuştur, kadınları canını yaktıkları bir gün kendisi de canı yanacak ya da yaşanmıştır.
Var öyle kendini bulunmaz hint kumaşı sanıp herkese sallayan birileri, hint kumaşı değil toz bezi bile olamadıklarını farkedecekleri günü bekliyorum.
Bizde amca çocuklarının hepsi süt abim ortanca olan benden bir yaş büyük ( erko) karısı (ondan büyük sübyancı) sırf iyi anlaşıyoruz diye 2 yılda sülaledeki bütün gençleri birbirine kırdırdı ve anide biz genç kızları eşine engelletti kendisi de çıkardı xbxbxb oturduğumuz yerden millete bacağımız giriyor
Olabiliyor bazen hadsiz insanlar. Kıskançlik güzel birsey değil. Özellikle basarili insanlar kıskanılır çok yazık. Örnek almaları gerekirken kiskanclik kötüdür.
İs hayatimda bir kız vardı kiskançliğından çatliyordu. Ben rutbe atladım o olduğu yerde durdu diye.😀
İşte Kıskanç insan her zaman şeyden geridedir kanka 😅
Nefes alsam bile dert oluyorum
Bizim senle bahtımız kara arkadaşım shdjs
Her ortamda rahat durup yine de birilerine batman o kadar tanıdık ki 😂💅 Bazı insanlar kendine güvenen herkesten rahatsız oluyor. Orada sadece var oluyorsun ama onların ezik tuşuna basmış oluyorsun 🙃
Keyfini bozma, çekirdeğini al otur, bozulanlar da çilekler gibi kendi kendine küflensin 😌🍓✨
Sen var ya sen Harikasın 😂
Cevap
21Cevap
Her dakika oluyorum aq her dakika biri engelliyor looo hiç sohbetimin olmamasına rağmen hayır yanee sen kim köpehsinn de beni durduk yere engelliyorsun insanlara dert olmaktan yara olmaktan bıktım laa neyse bunlarla uğraşmak spor gibi geliyor özellikle lili ile uğraşmak fsfsfsfs
Oldum. Hele burada. Abartmıyorum her gün yenisi geliyor dalkavukluğa. Oysa engelle engelle bitmiyor. Yenisi ve yenisi. Resmen takıntılı müptezellerle çevrili etrafımız. Hele bi tanesi "senin gibi karıyı kocan iyi ki boşamış" yazmış. Ulan daha manitam olmadı ne ara evlenip de boşandım Google'a dalkavuk yazınca görseli çıkan manyamatriks kafalı. De mi... Ayy çok komikler 😂😂😂
Çok kuduruyor şimdi :D arkadaşlarına evde yanlız kalınca gece onu özlüyorum onun bana verdiği ilgiyi özlüyorum diye anlatıyormuş m*l insan olsan o ilgiyi kaybedecek şey yapmazdın şimdi otur ağla
Kaybedince farkına varmış o da 😅
Kimse bana dert olamaz. Ama ben olmuşam dert olmaya devam ederim 😂😂😂 çünkü o kaybettikçe ben kazanırım. O yüzden dert olmak güzeldir
Hemşo beni durduk yere engelliyorlar Hemşo ne diyorsun bu işe 😅
Boş ver engellesinler buna bir şarkıyla cevap vereyim
Bu şarkıyı hayatının merkezinde bulundur işine yarar
Biri de bu bunları dinle takma
Hahah haklısın 😅👏
Ben hep haklıyım haksız olsam konuşmam
Şimdi kahvedeyim arkadaşımla oturdum bu kiza dert mi oldum acabaa hahah haftasonlari kahveyi beraber içiyoruz hep
Olmuşum ki hiç merhabam olmayan varlıklar engellemiş 😅😅
Bizde de aynı durumlar var maalesef 😅
Sürekli yaşıyorum bu durumu yaşamayan yoktur sanki ya
En çok oturduğum yerden dert olurum zaten 🤦🏻 kalkarsam oturtmam , oturamaz hale getiririm
Koca fizikle hiç bir şey yapmasam da oluyorum orada tek yaptığım şey yerdeki halıyı izlemek.
Oldum valla hatta şok oldum nasıl hiçbir şey yapmadan dert oldum diye shshshsh
Evet ama kendimden uzaklaştırmayı başardım
Dostum 🌸
Ne bileyim canim, istemem olmayı ~°•
Yooooooo kendi capimda takileyrumm 🖤
Sanmiyorum
mesajı anlayan varsa alt yazı geçsin shsh
O konuda cok iyim bak
Yok kız beni kim napsın
Ben herkese derdim 😃
En sevdiğim aktivitelerimden
Olmamışımdır herhalde, olmak da istemem.
Oluyoruz ister istemez
Papatya
evet çok kuduran oluyor
Bu onların problemi 😃🤷🏻♀️
Olmuşuz
Oldum
Dert yanmıyorım
olmadım
Olmusumdur
Genelde bana olurlar
Çok sık yaparım bunu
Çok oldum
hep oldum
Evet oldum
Oldum
Olmuşuz
Oldu evet..
Oldum..
Yok olmadım
Sorma 🤣
Vallahi oluyorum 🤪.
Olmuşumdur
Cokkkkk
Mutlaka 🤷♀️
Çok kez
her gün
Harbi çok güzelmiş
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?