Arkadaşlarımı eve davet ederken eşlerini de çağırmak zorunda mıyım, sınır koymak ayıp mı?

Liseden 4 kız arkadaşız, ben evli değilim, onlar evlendi. Arkadaşım da benim onları evime davet etmemi bekliyor şimdi. 😅 Sadece kendisi gelse başımın üstünde yeri var. 😅

Bir arkadaşımın eşini de hiç sevmedim ya, çok konuşuyor ve çok boş konuşuyor. 32 yaşında ama çocuk gibi birisi. Kelime hazinesi de çok az, hep aynı lafları döndürüp durdu. Ben ona yemek yapmak istemem ki. Sevdiğim insan olması gerekiyor yemek yapmam için 😅

Bir de eşleri ortamda yokken kadınlar kocaları çekiştirdi. 😅 Kadınlar yokken erkekler kadınlar şöyle böyle dedi. 😅 Başka laf yok mu?

Benim yakın arkadaşımla konuşmak istediğim çok şey vardı, ama hiçbir şey paylaşamadım.. Daha çok bireysel konuşmayı, derin konulara girmeyi seviyorum. Sadece böyle şeyler konuşmak zamanla insanı köreltir be.. 😅 Siz ne düşünüyorsunuz? Herkesi aynı anda davet etmek zorunda mıyım?

Arkadaşlarımı eve davet ederken eşlerini de çağırmak zorunda mıyım, sınır koymak ayıp mı?
Cevapla