20 yasindayim, yasıtlarıma göre tecrübesiz ve geri kaldığımı hissediyorum, normal mi?

20 yaşındayım ve yaşıtlarıma nazaran bazı konularda tecrübesizim kendi tercihimdi ama yine de kendimi geri ve eksik kalmış gibi hissediyorum
20 yasindayim, yasıtlarıma göre tecrübesiz ve geri kaldığımı hissediyorum, normal mi?
Cevapla