Malum günümüde duygu ve düşüncelerimizi ifade etmek için çeşitli emojiler kullanıyoruz. Bu emojiler olmasaydi nasıl bir konuşma tarzı olurdu diye düşünüyorum şu sıra. Hiç aklınıza geliyor mu dümdüz soğuk hiç bir his olmadan iletişim kurmayı ve kendinizi ifade edebilmeyi?
Emoji kullanmadan mesajlarda kendinizi ifade edebilmek sorunsalı?
En İyi Cevaplar