Mesajlarda emoji kullanmak samimiyet belirtisi midir?

Mesajlarda emoji kullanmak samimiyet belirtisi midir?
Gariptir ama emoji kullanmayan insanlar genellikle soğuk kanlı ve mesafeli yaklaşan kişilermiş. Siz ne düşünüyorsunuz? Emoji kullanmak samimiyetin bir göstergesi midir?
Mesajlarda emoji kullanmak samimiyet belirtisi midir?
Cevapla