Ben hiç görmedim hayırlısı hep bir zmaan sonra değişiyor insanlar tamam değişmek güzeldir ama sevdiklerin için daha iyi daha mutlu olsun diye menfaat için çıkar için değil
Hayatinizda, değer verdikten sonra değişmeyen biri ya da birileri oldu mu?
Deger verdiğim bir tek sen varsın abim hayatımda hep keşke abim olsa derdim seni karşıma cıkardı yıllardır degismeyen tek insansın iyi yanimda kotü oldugun icin tessekur ederim hakkını yiyemem ☺☺☺
EyvAllah koçum benim Allah razı olsun sen de aynı şekilde değerlisin benim için öyle güzel yazmışsın ki ne diyeceğimi bilemedim sevindim mutlu oldum kardeşim ben de sana teşekkür ederim herşey için 😊
Anlattın da kafam karisti kendini sevmeyen başkasını sevebilir mi? Kendimizi sevmek ile ego ne alaka? Yani ben kendimi sevdiğim zaman çok sevdiğim zaman egolu mu oluyorum?
onu demek istemedim ben... Kendimize bile cok cok deger verirsek, en iyi ben bilirim, en iyi ben yaparim, en en en hepsi bendeyse, bu kibirdir ego dur...
EyvAllah şimdi anladım ben hep insanlara değer verdim elimden geleni yaptım ama bıktım sömürülmekten kullanilmaktan insanlar genel olarak menfaatci ve çıkarcı ben bildiğimi bilirim çok şükür mesele birşey var yüz kişi böyle diyor ben de aksini söylüyorum yüz kişi böyle dedi diye doğru o mu oluyor sence? Ben mesela o yüz kişiye önem vermem çoğunluk öyle diyor diye doğru olacak degil bence çok şükür yaptığım bir işi layıkıyla iyi yapmaya çalışırım ve yaparım kendimi övmek değil bu yaptığım sadece kimsenin de küçük görmesine izin vermem küçültmesine bazı enler vardır belki bilmiyorum hayırlısı... Haklısın hak ettiğini vermeli fazlası zarara sokuyor bizleri
EyvAllah araştırıyorum illaki din ve ahlak kurallarına çıkmadan öğrenip inandığım şeylerden genel olarak taviz vermiyorum körü körüne de inat değilim ama insanlar değişik ilginç nesilden nesile daha kötüye kötülüğe gidiyor hayırlısı dikkat ediyorum artık herkese hakettiği değeri vermeye çalışıyorum hattımı bile değiştirdim kimsede yok numaram o kadar bunaldım ki insanlardan kaçıyorum
Yok yok kaçsam da etrafımda da bir sürü kişi var markete esnafa gitsem bir saate anca çıkarım iş çıkışı eve gitsem 10 dakikalık yol herkes tanır 2 saate anca eve gidebilirim kaçsam da kalabalık zaten insanlardan kacmak derken boş insanlardan menfaatci ve çıkarcı olanlardan demek istedim aslında hayırlısı
Abla ya vurdun beni😅Ne güzel söyledin bak aynen öyle ben veriyorum onlara değer, hep diyorum mesela hickimseye seni üzecek kadar değer verme kendinden çok değer verme diye gençlere çocuklara herkese ama kendim beceremiyorum tepeden baktıklarını sanıyorlar aynenn ağzına yüreğine ellerine sağlık
Hayırlısı bundan sonra olmaz inşAllah hep aynı kalır geldiği gibi menfaat olabilir heyecanı sevgisi ilgisi bitmiş olabilir gevvşek olabilir yavvsak olabilir herşey olabilir ben de değişirim ama sevdiğim mutlu olsun diye değişirim değişmeye çalışirim.. Görüşün için teşekkür ederim
Ne güzel ben kendime de yanlış yaptım herkesi kendim gibi sandım... Bundan sonra en çok kendimi sevicem canım kendim bana birşey olsa yaşıyamam 😅 Görüşün için teşekkür ederim
Soruma hoşgeldin abim.. Ellerine ağzına yüreğine sağlık... Ne güzel çok sevindim senin adına tabiki katılıyorum karakter meselesi karaktersiz çok olsa da iyi insanlar hala var adam gibi adam hayırlısı abi Rabbim daim eylesin olmayanlara da nasip etsin... Görüşün için teşekkür ederim
En İyi Cevaplar