• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Çocukluğumuz çok mu güzeldi? Nasıl bir çocukluk yaşadınız?

ummtşş
ummtşş Takip Et
Bilge Yaş: 47
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
05
Yapay Zekaya Sor
Sokak oyunlarıyla büyüdüğüm için kendimi çok şanslı hissediyorum
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çokmu güzeldi çocukluğumuz?
Çocukluğumuz çok mu güzeldi? Nasıl bir çocukluk yaşadınız?
Cevapla
Çocuk Soruları Oyun Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • KediyeKafaAttımm
    KediyeKafaAttımm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 51
    +1 yıl

    Evet ya harikaydı. Ne güzel zamanlardı onlar.
    Eskiden:
    Çember çevrilir, su musluktan içilir, ağaçlara tırmanılırdı. Bebekler bezden, silahlar tahtadan, resimler kömür karasından yapılırdı. Kızlara ninelerinin, erkeklere dedelerinin isimleri konulur, saatli maarif okunurdu. Komşuda pişen bize, bizde pişen komşuya düşerdi. Geceler ayaz, sokaklar karanlık, yıldızlar parlak olurdu. Turşu, salça, mantı evde yapılır, karpuz kuyuda soğutulurdu. Erik ağacının çiçeği, pencere camımıza yaslanır, güz yaprakları bahçemize düşerdi. Kardan adam yapılır, evlerde soba yakılır, kış gecelerinde masal anlatılırdı. Merdiven çıkılır, aidat ödenmez, yönetici seçilmezdi. Evler badanalı, sokaklar lambasız, mahalleler bekçili olurdu. Ajans radyodan dinlenir, çizgi roman okunur, defterlere kenar süsü yapılırdı. Hayat, arkası yarın gibiydi, kesintisizdi. Her gün yaşanacak bir şey vardı. Herkes kendi düşünü kurar, kendi hayatını oynardı.
    Şimdi:
    Herkes yoğun, yorgun ve tek başına...

    1
    2 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ne güzel anlatmışsın

      Yorumla
    • KediyeKafaAttımm
      KediyeKafaAttımm
      +1 yıl

      Can Dündar anlatmış bunu ben değil. Ama bu yazıyı çok sevdiğim için kaydetmiştim.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gkhn_poseidon
    Gkhn_poseidon Takip Et
    Bilge Yaş: 46
    +1 yıl

    Allah be işte bu çocukluk bu dışarıda herşeyi paylaşarak gülerek koşturarak kavga ederek ağlayarak oyunlar oynamak. Bizim zamanımızda kardeşlik vardı ve biz çok güzel çocukluk anılarıyla büyüdük. Çok şanslı bir kuşak bizim 80 ler ve 90 lar çocukları

    1
    7 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
    • Gkhn_poseidon
      Gkhn_poseidon
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum gözlerimin önüne mahallem arkadaşlarım anılarım ve hayata umutla savaş nedir bilmeden baktığım yılları getirdiniz

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Nostalji oldu biraz

      Yorumla
    • Gkhn_poseidon
      Gkhn_poseidon
      +1 yıl

      Hemde nasıl bir nostalji hele o yedi kule oynarken saati geldiğinde A takımı dizisinin başladı A takımı başladı diyerek eve koştuğum an geldi gözümün önüne

      Yorumla
    • Gkhn_poseidon
      Gkhn_poseidon
      +1 yıl

      Teşekkürler Eig için

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Rica efenim

      Yorumla
    • Gkhn_poseidon
      Gkhn_poseidon
      +1 yıl

      🌹☕🍰

      Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    +1 yıl

    Çocukluğum sürekli farklılıklara alışmak ile geçti.

    1
    0 Yorumla
  • GezegenlerArası
    GezegenlerArası Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Benim yaşım sizden küçük ama bende öyleydim

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Yeni nesildede var istisnalar

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

19

Cevap

56

Cevap

  • Spartacusveben
    Spartacusveben Takip Et
    Xper 5 Yaş: 47
    +1 yıl

    Aynı yıllarda büyüdüğümüz den bende çok severdim oyillari seksek iyi oynardinm.
    Bu işte kızlar iyidi ama baya baya zorlardim onları.
    Gazoz kapağı çok oynadım fruko 1 lik tamek 5 likti vay be birde kiremitleri dizme yani tombik vardi vardida vardı :(

    1
    0 Yorumla
  • Musya
    Musya Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 54%
    +1 yıl

    oyunun en güzel yerinde balkondan beliren bir anne sesi duyulurdu "hadi oğlum eve gel yemek yicez" :D

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Demi 😊

      Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    karikaturistan.files.wordpress.com/.../...zgur.jpg

    1
    4 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ahahaaa

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      evet 😃 kucukken bir tane bisikletim vardi buyukbabam almisti , bizimlilerle kavga edince benden aldilar o bisikleti , halamin ogluna verdiler bir de 😈

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ne üzülmüşsündür

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      yoo kizdim sadece

      Yorumla
  • askistiyorum34
    askistiyorum34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    Hem de cok yokluk vardi o yillarda ama cok cok guzeldi kucuk seylerden mutlu olmayi biliyorduk

    1
    6 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Demi

      Yorumla
    • askistiyorum34
      askistiyorum34
      +1 yıl

      Di di 😄

      Yorumla
    • askistiyorum34
      askistiyorum34
      +1 yıl

      Seninle ayni jenerasyonuz biiiz aaa aa dogruya nelerden mutlu olurduk

      Yorumla
    • askistiyorum34
      askistiyorum34
      +1 yıl

      Simdi ne kadar doyumsuz bir nesil var

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Evet mutluluk nedir bilmiyorlar

      Yorumla
    • askistiyorum34
      askistiyorum34
      +1 yıl

      Kesinlikle arkadasim kesinlikle

      Yorumla
  • şöyleeböylee
    şöyleeböylee Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    bence sadece bizim çocukluğumuz değil güzel olan. çocuk olmanın kendisi güzel, her ne zaman yaşanılıyorsa...

    2
    2 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Şimdiki çocukları şanssız görüyorum

      Yorumla
    • şöyleeböylee
      şöyleeböylee
      +1 yıl

      şimdikiler geçmişi bilmedikleri için farkında değiller ve kendilerini şanslı görüyorlar ama :)

      Yorumla
  • rroommeeoo
    rroommeeoo Takip Et
    Master Yaş: 51
    +1 yıl

    Evet. Ben de. Biz ćocukken sosyaldik, bütun mshslle bizi tanırdı. Simdiki ćocuklar asosyal. Ćok acı deģilmi? 😎

    1
    4 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Maalesef 😔

      Yorumla
    • rroommeeoo
      rroommeeoo
      +1 yıl

      Hele o 5 taş ne kadar kolay ve zevkliydi. ßimdi kimse oynamıyor. 😔

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Evin içinde de oynardık

      Yorumla
    • rroommeeoo
      rroommeeoo
      +1 yıl

      Hemde herkesle. En yaşlısından en gencine, oynar kaynaşır paylaşır neşelenirdik. Yer minderine oturup oynarken, etrafımızda herkes toplanır heyecanla sabırsızlıkla sırasını beklerdi. 😃

      Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    yokluktaydık ama mutluyduk
    çocukluğum güzeldi evet..
    şimdi bakıyorum çocuklar tablet başından kalkmıyor:)

    1
    0 Yorumla
  • aerolite
    aerolite Takip Et
    Master Yaş: 57 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı.

    Evet.. Harikaydı. O yüzden şimdiki çocuklar için üzüntü duyuyorum. Keşke benimkisi gibi bir çocuklukları olabilseydi.

    1
    0 Yorumla
  • selinmariaaa56
    selinmariaaa56 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    ooo neler neler yapmazdik cok guzeldi gercektsn gece3 e kadar oynaddik

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • KötülüğüNYükselişi
    KötülüğüNYükselişi Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Çocukken babamın taş plaklarını bulduk tavan arasından gramafon yoktu evde bozulmuş, atmışlar. Komşumuzun oglu yakın arkadaşım ile o plakları ( frizbi gibi) uçan daire diye ucura ucura hepsini kırdık
    :(

    0
    0 Yorumla
  • Yağmuryıldırım
    Yağmuryıldırım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 69%
    +1 yıl

    Çok güzeldi diyemem ama şu anki yaşantımdan güzeldi

    1
    0 Yorumla
  • ZiFiRi_
    ZiFiRi_ Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 35%
    +1 yıl

    Çocukken sokağa indirmezlerdi beni ama yine de çok güzeldi

    1
    3 Yorumla
    • Cnsikintisi
      Cnsikintisi
      +1 yıl

      Niye ki?

      Yorumla
    • ZiFiRi_
      ZiFiRi_
      +1 yıl

      @Cnsikintisi evimiz işlek cadde üzerindeydi.. izin vermezlerdi bu sebeple..

      Yorumla
    • Cnsikintisi
      Cnsikintisi
      +1 yıl

      Kaza riski nedeniyle mi kotuymuş

      Yorumla
  • AtarsızGenç
    AtarsızGenç Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 824 cevap paylaştı.

    90 ların çocukluğu şimdiye nazaran daha şanslı bence

    1
    0 Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı.

    Güzeldi
    üzüntü dert vs yok bişeyi kafana takmıyosun aklında sadece oyun oynamak gezmek var vs işte sorumluluk yok keske 10 yasında kalsaydm hep

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bu fotoğraflardaki her şeyi gördüm yaşadım.
    Yoktu yoksulduk, üstte siyah podye (önlük) bacağımızda yırtık pantolon, ayağımzıda Ankara lastiği ayakkabılarla okullara gittik. Dokuma torbalarda kitaplarımız oldu. halkalı şeker ve bisküvi en lüks çerezimizdi. Ama çoooook mutluyduk.

    0
    0 Yorumla
  • GolgeAdam_
    GolgeAdam_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Sokakta buyuduk. Yaz tatillerinde calistik aksam geldik yine sokakta oyun oynadik. Oynayarak elimizdeki salcali ekmegi arkadaslarimizla paylasarak buyuduk. Boyle oldugu icin de biz gercekten buyuduk..

    0
    0 Yorumla
  • Ruhbaz
    Ruhbaz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Babam vardı her akşam yolunu gözlediğim... nasıl güzel olmasın..

    1
    0 Yorumla
  • BayPanda
    BayPanda Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Tabi sokakta oynamak guzeldi firsat buldukca oynardim ama calisirdim genelde 😂😁

    1
    0 Yorumla
  • Bad2enci
    Bad2enci Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    Güzeldi de , arkadaşlarım yok ki , HANİ O GENÇLİK VAR YA GÜLDÜ GEÇTİ , TUTAMADIMMM

    1
    0 Yorumla
  • Nagajuseyo
    Nagajuseyo Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Hayır hep evde pc başında geçti bu yüzden asosyalim

    1
    1 Yorumla
    • Nagajuseyo
      Nagajuseyo
      +1 yıl

      Yine de güzeldi ya

      Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Evet arkadaşlıklar dostluklar daha sağlamdı Yardımlaşma vardi paylaşma vardı mutluluk vardı eski tatlar şu anda yok maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Neveragain6
    Neveragain6 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Ne iyi ne de kötü geçti. Çocuktum işte ondan da bir şey anlamadım.

    0
    0 Yorumla
  • Yıldızmelıç
    Yıldızmelıç Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 41%
    +1 yıl

    Çocukluğumu doya doya yaşadım güzel bir çocuklugum geçti

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hayır, çok kötü şeyler yaşadım.. keşke unutabilsem diyeceğim asla hatırlamak istemediğim iğrenç şeyler yaşadım..

    1
    0 Yorumla
  • mrt555
    mrt555 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl

    Sdiki cocuklar malesef 7.5 inche sikismis bir cocukluk yasiyor oyun alani genis olanin kide 10 inc

    1
    0 Yorumla
  • xnooxi
    xnooxi Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Güzeldi ya genel olarak : biraz basit geçti : pek bir şey göremeden büyüdük ama.

    1
    0 Yorumla
  • bay_ozel
    bay_ozel Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 311 cevap paylaştı.

    Bizim jenerasyon zaten son demleri oldu. Şimdi sokaklarda çocuk bile yok nerdeyse..

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.

    Çok güzeldi be hatırlattığın iyi oldu :)

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
  • duygusuzgofret
    duygusuzgofret Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 59%
    +1 yıl

    Bıraksalar hala oynarsın sanki ,😊

    1
    7 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      bir an kendimi sokağa atasım geldi 😊

      Yorumla
    • duygusuzgofret
      duygusuzgofret
      +1 yıl

      En çok hangi oyunu oynardın severdin?

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Seksek

      Yorumla
    • duygusuzgofret
      duygusuzgofret
      +1 yıl

      Ben bu yaşta oynamıştım onu bir yerde bulmuştum tavsiye ederim 😊

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Pikniğe gittiğimizde falan bizde oynuyoruz

      Yorumla
    • duygusuzgofret
      duygusuzgofret
      +1 yıl

      Terapi oluyor iyi geliyor

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • keremDNZ
    keremDNZ Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    benim misketler hala duruyor:)

    1
    2 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Getir oynayalım 😊

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      olur oynayalım:)

      Yorumla
  • sexikuyumcu
    sexikuyumcu Takip Et
    Xper 2 Yaş: 39
    +1 yıl

    Sence aile arasindaki zorluklarda eklenirse kiminin ewet kiminin hayir

    1
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    mükemmel bir çocukluk geçirdim :)

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Bu oyunları oynadınmı

      Yorumla
  • akkayın
    akkayın Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47
    +1 yıl

    Şişşt, yaşımız çıkacak ortaya

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      🙊😄😄

      Yorumla
  • OzyMontana
    OzyMontana Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Güzel değil MÜKEMMELDİ...

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok güzeldi , evet..
    Sokak çocuğuydum resmen..: )

    1
    2 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Gece geç saatlere kadar oynadınmı sokakta

      Yorumla
    • tiryakinimtiryakin
      tiryakinimtiryakin
      +1 yıl

      Oynamaz mıydım? Annem çıkar gelirdi beni eve sokmak için.. bir kamyon fırça yerdim de ders almazdım. ertesi gün yine aynı.

      Yorumla
  • emreciksbiri
    emreciksbiri Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kotamı öldürdün be. :D

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Bizde kota yoktu mesela 😂

      Yorumla
  • KittyBoii
    KittyBoii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    sizi bilmiyorum ben hep odamdaydım..

    1
    8 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Şanssız nesilsiniz

      Yorumla
    • KittyBoii
      KittyBoii
      +1 yıl

      hayır.. dışarıda olmanın bir ayrıcalığı yoktur bence..

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Sana göre

      Yorumla
    • KittyBoii
      KittyBoii
      +1 yıl

      sana göre dediğiniz? yanlış anlamayın^^.. size göre ayrılacıklarını merak ediyorum..

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Sana şu kadarını söyleyeyim sokakta oyun oynamanın tadını, keyfini hiç bir teknoloji veremez veremediği gibi elimizden aldı
      Sokakta oynamak demek sosyallikten ziyade kardeşcesine sıkı bağlara sahip olmaktı

      Yorumla
    • KittyBoii
      KittyBoii
      +1 yıl

      yani şöyle düşünün.. bana da teknoloji den başka bir şey bu tadı veremez.. ki ayrıca teknolojiye özel bir ilgimde var.. sizi anlıyorum ve kendi açınızdan cidden haklısınız.. yani kendi açınızdan derken bende enpati kurup kabul ediyorum bu durumu teknolojinin size hissettirdiklerini vs. .. ama banada bu veriyor.. bir de.. toplumu sevmem.. yani içinde olmayı.. kaos ve günahkar içinde bir dünyada yaşıyoruz.. böyle kişiliklerle muhattap olmasamda olur.. şimdiye kadar olmadım olmayıda düşünmüyorum..

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      O günlerde toplum dediğin kadar bozuk değildi insanlar daha saf ve temizdi

      Yorumla
    • KittyBoii
      KittyBoii
      +1 yıl

      anladım.. saolun..

      Yorumla
  • Cnsikintisi
    Cnsikintisi Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Aynen ozellikle bilye 7 kiremit birdirbir :))

    1
    3 Yorumla
    • Cnsikintisi
      Cnsikintisi
      +1 yıl

      Eskilere götürdün resmen tsk :)

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ne mutlu bana 😊

      Yorumla
    • Cnsikintisi
      Cnsikintisi
      +1 yıl

      Aynen çoçuklarımız oynamıyor malesef kızım surekli çizgi film izler :((

      Yorumla
  • Cesur_Yrk
    Cesur_Yrk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Sokaktan gelmezdik. Saklanbaç, sek sek, misket, yedi kule. Sanırım sokakta büyüyen son kuşak biziz

    0
    0 Yorumla
  • dumencihaydar
    dumencihaydar Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Ben bu oyunları oynadım 😌

    1
    2 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Şanslısın

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Evet çocukluğumuzda topraktan bile oyun üretirsik. Şimdikiler teknolojiye gömülmüş durumda.. :)

      Yorumla
  • gılmour76
    gılmour76 Takip Et
    Master Yaş: 49
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 837 cevap paylaştı.

    O zamanlar tekrar gelse keşke

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Eveeeet

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı.

    Bizim yıllar çok güzeldi
    gecen bol olsun:)

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Evet yaa

      Yorumla
  • Cowboyyy
    Cowboyyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 40%
    +1 yıl

    Mahallemizde oynayabilirdik.

    1
    0 Yorumla
  • lpinhan
    lpinhan Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 37%
    +1 yıl

    bu açıdan düşünürsek güzeldi.

    1
    0 Yorumla
  • MyStery07
    MyStery07 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Sokak oyunları kısmı güzeldi sadece, gerisi boş.

    1
    0 Yorumla
  • Coolmanya
    Coolmanya Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40
    +1 yıl

    arsada mısket oynayıp cıvı saplardık usta ya sen

    1
    2 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Kız oyunları olsun erkek oyunları olsun hepside vardı

      Yorumla
    • Coolmanya
      Coolmanya
      +1 yıl

      aynen seksek lastık :) çember cevırme vs

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    çocukluğumuz güzelin güzeli idi süperdi

    1
    1 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • kingnum
    kingnum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Güzel bir çocukluk geçirdim son nesildik

    1
    0 Yorumla
  • igrencapacheçikoo
    igrencapacheçikoo Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    Balık gibi suda geçti

    1
    0 Yorumla
  • deniizkizii
    deniizkizii Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Güzel ve sessiz bir çocukluktu benimki.

    1
    0 Yorumla
  • RustCohle_
    RustCohle_ Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet eğlenceli, masum olduğumuz günler.

    1
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    İlk 10 yıl harikaydı, sonra sıkıcı

    0
    0 Yorumla
  • loserlover1
    loserlover1 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Ya şöyle fotolar atma duygulanıyorum 😅

    0
    6 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Sende haklısın o dönemi yaşayamamanın üzüntüsüdür o 😉

      Yorumla
    • loserlover1
      loserlover1
      +1 yıl

      Aaa bak darılırım ama. Hepsini yaşadım. Bütün oyunları oynadım. Sadece özlediğimden duygulandım

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Pardon o zaman

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ama nostalji oldu bir anlamda 😊

      Yorumla
    • loserlover1
      loserlover1
      +1 yıl

      Evet. Öyle oldu. Teşekkürler güzel anıları hatırlattığın için 😊

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • Problemyok
    Problemyok Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Zordu, çok zordu

    1
    8 Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Problemyok
      Problemyok
      +1 yıl

      Fakirlik, aile kavgaları, gibi gibi

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Hmmm

      Yorumla
    • Problemyok
      Problemyok
      +1 yıl

      Bende üniversite bitince İstanbul a kaçtım, kafam on numara😊😊

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ee mutluluklar tüm hayatın boyunca

      Yorumla
    • Problemyok
      Problemyok
      +1 yıl

      Şimdilik herşey iyi, yatımda puro içiyorum☺️☺️

      Yorumla
    • ummtşş
      ummtşş
      +1 yıl

      Ooowww

      Yorumla
    • Problemyok
      Problemyok
      +1 yıl

      Şükür işte🙏🙏

      Yorumla
  • amour9087
    amour9087 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Hayir ,18 yaşındayım cocuklugumu hatırlamiyorum

    1
    0 Yorumla
  • 00moonlight00
    00moonlight00 Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl

    idare eder

    1
    0 Yorumla
  • Yansi
    Yansi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    En guzelli

    1
    0 Yorumla
  • Natural-Man
    Natural-Man Takip Et
    Xper 4 Yaş: 110
    +1 yıl

    Doya doya yaşadım

    1
    0 Yorumla
  • Bıleksımok
    Bıleksımok Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Şimdim daha güzel

    1
    0 Yorumla
  • 1Sevgidelisi
    1Sevgidelisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42
    +1 yıl

    Evet

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Çocukluğumuz çok mu güzeldi? Nasıl bir çocukluk yaşadınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Güzel bir çocukluk dönemi yaşadın mı? 39 cevap verildi
Güzel bir çocukluk geçirdiğinizi düşünüyor musunuz? 37 cevap verildi
Çocukluğunuz güzel geçti mi? 22 cevap verildi
Çocukluk mu güzeldi? Çocukken mi güzeldik? 3 cevap verildi
Sizin çocukluğunuz nasıl geçti? 14 cevap verildi
Çocukluk ne güzeldi demi? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨