En yakın arkadaşımla aramıza soğukluk girdi?

Merhaba, en yakın arkadaşımla eskisi gibi değiliz birden aramız soğudu ve bu duruma alışamadım. Aynı üniversitedeyiz sevgilisi ben o okula gidip geliyoduk , yediğimiz içtiğimiz birdi, hiçbir sorun yoktu ve hepimiz iyi anlaşırız fakat o kendine başka bir arkadaş grubu buldu ve kendini biraz soyutladı. Beraber gitmemeye başladık. Ben de o eski samimiyeti hissetmeyince kendimi çektim. Başka arkadaşlarımla daha samimi olmaya başladım. Görüştüğüm biri vardı ona detayları anlatmadım o da buna bozuldu. O da hiç arayıp sormadı bu süreçte. Şimdi çıkıyoruz o çocukla, arkadaşımla da aramı düzelttim (sanıyorumki düzelmemiş) ama ne koyduğum fotoğraflara yorum yaptı ne bir destek oldu. Yeni tanıştığı arkadaşlarının ilişkisine bile yorum yaptı. Kıskanç biri acaba ilişkim olmasını mı çekemedi. Yeni arkadaş edinmemden de pek hoşlanmazdı. Arayıp da sormuyor hiç uzun süredir. Ben de adım atmaktan bıktım. Acaba neden arayıp sormuyosun buluşamıyoruz demelimiyim yoksa mesafe mi koymalıyım?
En yakın arkadaşımla aramıza soğukluk girdi?
Cevapla