Okula veya işe gitmeyince sizde kötü hissediyor musunuz?

Ben dünden beri okula gitmiyorum,
içimde kötü bir his var ama raporum var.
dersleri 2 gün içinde kaçıracağım diye korkuyorum veya kendimi dışlanmış gibi hissediyorum 😄
sizdede böyle oluyor mu?
Okula veya işe gitmeyince sizde kötü hissediyor musunuz?
Cevapla