Hayat monotonlaşiyor, yeni insanlar taniyamiyorsun, sohbet muhabbetin olmuyor
Yani olabilir ama böyle nasıl desem... hep yinede bir resmiyet var mecbur... ne bilim
Hayat monotonlaşiyor, yeni insanlar taniyamiyorsun, sohbet muhabbetin olmuyor
Yani olabilir ama böyle nasıl desem... hep yinede bir resmiyet var mecbur... ne bilim
Yıldız Teknik Üniversitesinde Mühendisliği hangi kafayla yazdım hala anlamıyorum.
Mutsuzum amwq; zokarım okuluna...
Yorumu da kapattım; bu hayatta hiçbir şey başaramayıp daha YKS sınavını bile gözünde büyütüp ya YTÜ Şöyle böyle öhö diyecek moronların ezik yorumlarına ihtiyacım yok amwq.
AMWQ ne zormuş Mühendislik okumak
18 yaşında aklı havada lisedeki rehberlik hocasından tercih desteği alan hayatı bilmeyen olgun olmayan çocuk kılıklı futuristik gerçekçi olmayan arkadaşlar da lütfen biraz mantıklı düşünmeyi öğrenin, gelmeyin amwq mühendisliği; hele YTÜ İTÜ ODTÜDE. Çok sertler... Gidin okuyun Endüstriyi rahat rahat illa mühendislik yazacaksanız da...
Neden öyle dedin noldu?
Ben öğretmenim istersen konuşabiliriz?
Siz ne okudunuz hocam; lise öğretmeni misiniz?
Ben ilk okul öğretmeniyim yurt dışında
Ama yüksek lisans da yaptım inşallah üniversite de öğretim üyesi olmak istuyorum
TR'ye dönme fikri var mı :D
Yok :) neden?
boşverin gelmeyin; valla şu akademisyenlere sövdüğümüz kadar başka kimseye sövmemişizdir; 2 kuruş para için trde buna değmez :D
Neden? Nasıl yani gelsene özele anlat
Siz hangi ülkedeydiniz?
Fransa
Maaş kaç euro sorması ayıp?
Bencede sorması ayıp olsun. Ben deminden veri sana cevap veriyorum sen bir soruma cevap vermiyorsun.
Hangi sorunuzu cevaplandırmadım?
Cevap
5Cevap
Bu hayatta rahat etmek zor ya okul bitse, iş başlıyor ölene kadar çalış sonra
Okul bi bitse de kurtulsak derdim ama bitince başladı zorluk monotonluk tek düze hayat🤦♂️
Her zaman insanoğlu öyle ki
Fazla kasma akışına bırak
Sevişin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?