Evet bozuluyor:(
Hayır severek gidiyorum ;)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İşime severek gidiyorum diyenlerin %90'ı kendisini bile ikna eden yalancıdır.
Bozuluyordu o yüzden istifa ettim
Cevap
10Cevap
Evet bozuluyor
Öğrenciyim ve okula pek isteyerek gittiğim söylenemez ama mecburen işte 🙄
Bazen işime karşı çok isteksiz oluyorum. Daha çok nötrüm. arada kalıyorum. Bazen bırakcam diyorum ama bir şekilde devam ediyorum.
Biteks fabrikasında koah ve kanser olmayı göze alarak gidiyoruz. Orada hayvan gibi çalışıyoruz eve gelince yorgunluktan ölüyoruz ve aldığımız ücret 5500tl...
Yok kanka ben rezilliği seviyorum. Yolsa çok rahat havadan maas eren yerler var yanu
İşe giderken moralim bozulmuyor çünkü çalışmayı seven biriyim ama erken kalkmak bozuyor 🤣
😂😂 aynen öyle birde dışarısı buz gibi donuyorsun gidene kadar sonra işyerinde bir kahve ile sigara içiyorum modumu yakalıyorum efendim 😂😂
Tabbiiiiii🤣 afiyet olsun efendim sonrasi zaten na nayyyyyy🤣🤣
🤣🤣 aynen ee aç karına beyin çalışmıyor çok normal
Onu yazacaktim zaten ama size karşı saygısızlık olur diye düşünüp sildim ve o şekilde yazmıştım
Bilmem öyle düşündüm yazmadim
Henüz çalışmıyorum. Ama ilk günkü heyecanla severek gideceğim günleri iple çekiyorum diyebilirim.
Ben çok sınırlı bir şekilde gidiyorum işi seviyorum ama
Ben işimi severek yaparım. Moralim bozuk bile olsa bu işimi etkilemez
ülkede gerçekten işine mutlulukla giden azdır bence.
Mutsuz değil de bıkkın bıkkın gidiyorum. Ama mutsuz değilim
şu an fabrikada stajyerim tekniker olarak tabi çalışanlarla aynı düzeyde çalışıp az maaş aldığım için birde fabrika ortamı olduğu için otomatik olarak bozuluyor
Mutlu eden hiç bir şey yok.
Istemeyerek bazen oluyo arada
Kendi işim olduğu için severek giderim
Severek gidiyordum ama şu an çalışmıyorum.
Akşam erken uyudum sa severek giderim
Üzgün ve uykulu gidiyorum.
İşim olsaydı severek giderdim
Mutluyum genel olarak işimden.. Keyifli günler..
Okula giderken bozuluyor
İlk günkü heyecanla gidiyorum
Bozulmaz
Kim sever ki
Bozuluyorrr
İşi sevmek lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?