Sevgılımden abısı yuzunden ayrıldık napıyım

sevgılımle benı abısı 1 ay once ayırdı abısı bıdaha benle konusmasını ıstemıomus sevgılımde soz vermıstı abisine konusmucam diye ama bız hala sevgılı gıbı konusmaya devam ettık sonra kavga ettık ve abısıne verdıgı soz aklına gelmıs ve benden ayrıldı napmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
ayrılma sebebımızden bırıde benle fazla bulusaması ıstedıgım zaman bulusamamak falan el ele tutsamamak işte bana bunları yasatamıcagını ben boyle bırıyım senın ıstedıklerını sana yasatamam dedı yardım edın
Sevgılımden abısı yuzunden ayrıldık napıyım
Cevapla