Önceden arkadaşımın kardeşiyle sevgiliydim, nişanlım duyunca terk etti. Bahane mi sizce?

Ondan önce biriyle çıkıyordum ama yürümedi. Arkadaşımın kardeşiydi.

Nişanlım biliyordu ama kıskançlık falan yapmamıştı hiç. Birkaç gün önce onun arkadaşımın kardeşi olduğunu öğrendi. Vizyonsuz musun nesin dedi bana. Arkadaşının kardeşine niye bakar insan dedi. Erkek kafasıyla düşünüyor sandım hani belki kardeşimin bacısına yan gözle bakmam muhabbeti gibi. Öyle düşünmüyormuş, arkadaşının seni beğenip kardeşine paslaması senin de kabul etmen iğrençlik dedi, hiç mi vizyonun yok dedi. Zamanla çocuğu sevsen bir nebze ama o niyetle tanıştırılmış görüştürülmüşsün dedi. Terk etti. Bahane miydi. Bunda vizyonsuz olan nedir anlamadım. Yedi el yabancıya bakmak daha mı iyi.

Önceden arkadaşımın kardeşiyle sevgiliydim, nişanlım duyunca terk etti. Bahane mi sizce?
Cevapla