Çevre farkı, hepsi sizin yanınızdan gidiyorsa kusuru onlarda aramak yerine önce kendinizde arayın. Zaten herkes şikayet ededurur, ''İnsanlar neden böyle?'' diye. Bir tek kendisi düzgün de diğerleri kusurlu... 500 arkadaşınız olmuşsa ve hepsi de böyle gitmişse insan önce problemi kendinde aramalı bence. Lakin kendimizde olan olumsuzlukları görmede at gözlüğü kullanıyoruz ne yazık ki. Bu sebeple dostluk yolunda topallayacak olan kimselerin papağanlaşması mübah değil.
Bir insanı tanımadan değer vermeyin. Maalesef günümüz kızları da bu hataya düştükleri için sürekli aldatılıyor, bazılarının bonus olarak bebeği oluyor...
Çok fazla değer verirseniz üzülen siz olursunuz. Karşıdaki benimle sohbet etmeyi hak ediyor mu? Bana sarılıp kokumu içine çekmeyi hak ediyor mu? Önce bunları kendimize bir soralım. Ayran gönüllü olmayı bir kenara bırakalım. Özellikle karşı cinse karşı... Öyle iki iltifat iki tebessüme hemen kanmayın. Siz düzgün ve iyi bir insansanız mutlaka iyi ve düzgün insanlar karşınıza çıkacaktır. Lakin iyi ve düzgün bir insan olup bu kulvarda harap olmuşsanız iyi ve düzgün insanları da beklemeyin derim. İnsanın her şeyden önce kendisine saygısı olması gerekir.
En İyi Cevaplar