"Iyi ki varsın!" Dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?

Ben kime iyi ki varsın dediysem teker, teker gittiler. Bundan sonra kimseye iyi ki varsin dememe kararı aldım. Sizin iyikileriniz yanınizda mı hala?

"Iyi ki varsın!" Dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?


"Iyi ki varsın!" Dediğiniz insanlar hala yanınızda mı?
Cevapla