Neden menfaati bitenin muhabbeti bitiyor ki? Sevmek, dostluk, arkadaşlık, koşulsuz ve çıkarsız değil midir?
https://youtu.be/Ywq6FMLbWH4
#Mopyabiniz 💀
https://youtu.be/Ywq6FMLbWH4
#Mopyabiniz 💀
Evet öyle çıkarız, koşulsuz sanmıştım, yanındayım sözünden fazla geçmeden çekti gitti, verdiği sözü tutmak için cesaret gerek maalesef ki günümüzde bu sözler sadece dilde
Yanindayim diyenlere inanmıyorum genelde yanlizliktan korksam hepsine iyi davranirdim
Genel de sen kötü zamanların da yanlarında olursun, ama senin kötü zamanında birisi de destek olmaz. İyi ki arkadaşım yok, kafam rahat her yönden valla
Cevap
0Cevap
Ben hayatımdan çıkardım
bu sözleri kendime söylerim , öyleleri yok
Hayır yok öyle insanlar
sanırım bir iki kişi var
Ben hala burdayim ama benim yanimda yok kimse
İnsanlar olmuş çöp
Hiçbiri yanımda değil. Çünkü herkes iyi gün dostu.
Var çok şükür
Girme o konulara be
ilk onlar gitti
Değiller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar