Esra_bayram Teşekkür ederim 🌸
İyi ki yanımdasın diyenler şimdi yanınızda mı?
Esra_bayram Teşekkür ederim 🌸
İyiki yanımdasın diyenler şimdi yanınızda mı?

Bana en yakınım demişti ki birine iyi ki yanımdasın deme bir gün gidebilir birine iyi ki varsın deme ona hayatı boyunca bir sorumluluk yüklersin insan sonra kimseye iyi ki yanımdasın iyi ki varsın demedim.
Cevap
15Cevap
İyi yanımdasın diyenler yanımda değil maalesef zaten olmasınlar da
Yoklar uydurma içi boş laflar artık o sözler beni etkilemiyor umurumda da değil
Yok şimdi herkesin yanındalar maşallahları var bitmeyen boncukları varmış 😂😂
Hayır ama Allah yolundayız elhamdülillah.
Ağzı olan konuşur takılmayın
Hayır mutlu olsun ama🌱
Hayır değiller. %90ı yalan 😁
Hiç biri yanımda değiller
Bilmem umrumda değiller
Onu diyenler aynısını başkalarına diyor şu an
sadece gülüyorum geçmişte bunu söyleyenlere
Ben demiştim şimdi değilim
İnsanlar bırakıp gider
Hevesini alınca veyahutta senden güzelini görünce kaçar
En az yanındayım diyenler kadar değiller 😄😄
Gitmeyi tercih ettiler
Hayır. Zaten inanmadım da
Hayır, iyi ki de değiller
Öyle bir şey demedim ki
Yanımda evet
nayır
bakayım aaa yokmuş
Hayır asla
Hayır
Evet 🌸
Başkalarının yanında
Hayır değil
Yanımda değil
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?